Vad ska ni äta idag?
Startar en ny vad-ska-ni-äta-idag/kväll-tråd. Alla behöver vi någon gång ny middagsinspiration!
Startar en ny vad-ska-ni-äta-idag/kväll-tråd. Alla behöver vi någon gång ny middagsinspiration!
varmkorv i brö
Tacos! :)
Idag gjorde vi egen pizza... Något av det godaste jag vet :) Med egen tomatsås, mozzarella, champinjoner och ruccola.
Mmm, älskar pizza. :)
Grillad kotlett, majskolvar och ostfyllda champinjoner. Till det hasselbackspotatis och grönpepparsås. Och ett glas rött förstås! Trevlig helg!
Igår blev det stinas kyckling. Brukar ha en sån liggandes till när man inte orkar laga mat, billigt och bra(och fruktansvärt smidigt) och oftast blir det rester som man kan ha i t ex pastasallad :D Idag fuskade vi och åt på donken.
Imorgon ska sambo ha träningsläger för sina fotbollstjejer, tänkte hitta på något roligt till middag, men risken är att han bara är trött och hungrig när han kommer hem så att han bara slänger i sig maten och sitter och är död i soffan resten av kvällen..
Igår stekte jag räkor med chili och mango.. Lagom fredagsmat sådär. Idag har jag ingen aning, borde nog ta upp något ut frysen. Pizza vore ruskigt gott..
Lunch: kycklingfilé med aprikoser (www.arla.se/default____17653.aspx)
Ikväll: grillat hos mina föräldrar :)