• operfekt

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Matztjej skrev 2012-04-07 13:01:03 följande:
    Operfekt: Vad har du beställt??

Detta har jag beställt, 1642:- för klänning & bolero, med frakt, känns heelt okej, hoppas de blir bra nu bara!

Dina klänningar var underbara, tar du två för säkerhets skull? Hoppas de blir som du vill ha dem..
    Mjo, vi följs kanske inte helt åt, eftersom din betalning inte är helt klar, samt att du har två klänningar, 
    men lite borde vi följas åt iaf =)
  • operfekt

Just det, vad tror ni om underkjol till min klänning?
    Brukar mylove ha inbyggd sådan? Har ju inte sagt något om det till dem iofs..

Vet ju inte om jag ska beställa underkjol innan jag fått klänningen, vet inte hur puffig jag vill ha den..

Någon som vet säljare av underkjolar som levererar ganska snabbt, dvs 3-4 veckor max?

• operfekt

Måste visa brudnäbbsklänningen som kommit nu, dock från ebay.. Sååå nöjd med den, var dock svårt för syster att få sin dotter att gå med på att ta av den igen ;(
  • operfekt

solstice: Jag håller med de andra, tycker den med spets var jättefin!
    Men jag älskar ju spets, så är väl partisk, den första var också fin, men inte lika, enligt mig.

• operfekt

Anny: Jag håller med daniiel, tycker det blev väldigt fint med det svarta bandet, & gärna med svart bolero,
    men helt inte i skinn..

• operfekt

Usch, nu känns det lite nervöst med att jag beställt från mylove efter att sidan försvann,
    men det boorde väl inte vara någon fara? Alla andra har ju fått sina klänningar,
    fast de beställde ju innan..

Vet ni hur det funkar med paypal annars, man ska väl kunna få tillbaks pengarna,
    det är väl en av anledningarna till att man använder paypal?

• operfekt
    knyttan skrev 2012-04-30 15:48:31 följande:
    Du måste öppna ett klagomålsärende inom 6 veckor från att du lagt betalningen för att PayPal ska kunna göra något. Om du rapporterar problem senare så kan inte PayPal hjälpa dig att få tillbaka pengarna, men de kan sluta arbeta med företaget som får klagomål på sig, så det är ändå ett "hot" (antar att de flesta vill kunna använda PayPal för att de får mer kunder då). För den som vill försöka få tillbaka pengar i ett enskilt ärende där man inte fått vad man beställt är det dock en klen tröst. Kollade upp detta då när min Milly-kläning tog fem evegheter på sig att komma, men då hade det redan gått 10 veckor nästan så då var det ju så dags. Min klänning kom iallafall i slutänden. Det gör säkert din också. Svarar de på några mail eller har du pratat med dem på chat?
    Jag betalade den 7/4, så än så länge är det ju 24 dagar..
    Mailade mylove nu, så får väl se om de svarar, blev lite orolig när daniiel sa att de
    inte svarade henne längre, de har nämligen inte svarat mig på msn under förra veckan..
    De sa att det skulle ta 25 dagar att göra klänningen, så mailade idag för att se hur det går
    för dem, får se om de svarar, men då finns det ju iaf tid för mig att öppna ett ärende,
    om de inte skulle ha svarat snart.. Känns ju bra iaf..

Hoppas såklart verkligen att jag får klänningen, blev ju bara lite orolig nu.. När jag beställde tänkte
    jag ju att det inte var någon fara att beställa eftersom andra inte haft problem osv, & trodde ju
    att sidan skulle vara tillbaks snart! Hoppas verkligen att allt går som det ska iaf, annars lär jag
    känna mig stressad, gifter mig ju 7/7, så känns som att det blir lite stressigt om jag inte får den
    & ska behöva beställa en ny! Men jag hoppas att de svarar på mailet, om de inte svarat på onsdag
    så mailar jag nog igen & säger att jag kommer kontakta paypal om de inte svarar, osv..

Äsch, det löser sig nog..
  • operfekt
    Vilse skrev 2012-05-03 11:23:33 följande:
    Jag har fått svar!!

Inte från my love - utan från den här andra, ny sidan, med liknande adress.

Min fråga: Är ni samma som my-love bridal?
    Svar:

Dear,

Yes, thank your concern, expect your order very much!

Best regards

Så engelskan är lika dålig, men troligen är det samma. Så ni som beställt från my-love, maila mylovebride@gmail.com istället, det kan hända att de svarar där....
    ÅH, hoppas hoppas & att allt löser sig för oss båda utan problem!
    Testade att maila dem med samma fråga nu, om de svarar ja tänkte jag fråga hur det går med min beställning.
    Mylove är ju ute på msn, men har inte svarat där på flera dagar, konstigt.. :(
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!