• operfekt

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

skumboll: Så skönt att ÄNTLIGEN få se bilder!
    Men det ser ju jättebra ut! Har du bestämt vilken av dem du ska ha,
    eller det är kanske dumt att göra innan man prövat dem på riktigt!

Är ju väldigt olika stil på dem, men den andra var riktigt häftig/snygg!

• operfekt

Farmall: Oj, så fint! Kul att få sin alldeles egendesignade klänning.

Tycker det ser ut som att de har lyckats riktigt bra med att få ihop din bild till en klänning..

Hoppas den sitter bra nu också :D

• operfekt
    Miceme skrev 2011-05-06 17:30:31 följande:
    Bra där humlan!

Själv blir det möhippa för mig ikväll, har fått sms med nedräkning så nu har jag gjort med snögger.
    Mina barn har svårt att förstå varför jag gö mig fin för att bli kidnappad
    Ha en trevlig kväll ladies!
    Men åh så kul, berätta om det sen! :D
  • operfekt
    jennifaer skrev 2011-05-06 20:29:56 följande:
    Halloj halloj!

Hur går det ute i klänningsdjungeln?

Jag är fortfarande löjligt nöjd över min klänning meeen ska ta med min syster och sambons syster för att prova brudklänningar bara för att kolla så att jag inte har missat något

Annars går allt bara sååå bra, jag var och hämtade mina ringar idag! Ny förlovningsring och vigselring och de sitter perekt!

Suck varför ska jag gifta mig 2012? jag vill ju gifta mig nu!!!
    När gifter du dig?
    Vi gifter oss i juli, har inte vågat beställa hem klänning än, mer tittat & drömt!
    Men ja, man blir riktigt sugen när man planerar, jag kommer också få både förlovnings & vigsel samtidigt,
    så kommer ju ta emot lite att låta vigselringen ligga kvar i asken ;(
  • operfekt
    jennifaer skrev 2011-05-06 21:08:34 följande:
    Haha jag förstod att det var 2012Glad För mig blir det troligtvis augusti 2012

Jag hittade den jag ville ha och då orkade jag inte vänta och eftersom jag håller min storlek ganska bra (även efter en graviditet) så tyckte jag inte det gjorde något att beställa den redan nu men oj vad det är jobbigt att bara ha den hängandes där och inte få använda den på ett år!!!

och ringarna usch! jag får inte röra någon av dem eftersom sambon ska ha förlovningsringen så att jag kan få ett "riktigt" frieri. Hoppas han skyndar sig!
    Haha, jaa, var väl inte så svårt att förstå egentligen med tanke på att jag inte köpt klänning än :D

Aha, då funkar det ju. Jag ska nog försöka gå ner några kg, så hoppas jag kan ha en mindre strl än nu..
    Men ja, kan verkligen tänka mig att det är jobbigt! Man vill ju itne testa den för ofta heller, just för att inte vänja sig/tröttna..

Sambon friade med en ring i silver som jag får ha tills jag hittar/får hem den riktiga ringen,
    men den är fin & han har ju valt den till mig, så ska ha den på höger hand sen..
    Men det är ju mysigt att ha ett frieri att se fram emot, även fast man vet att det ska komma :D
    Sambon friade i söndags, är fortf lite på moln & på oförskämt bra humör :D
  • operfekt
    jennifaer skrev 2011-05-06 21:36:54 följande:
    Jaa vår förlovning var väl inte så romantisk direkt. Vi fick plus på stickan och jag sa "ja jag vill ju inte ha en bebis utan förlovning" så helgen därefter gick vi och köpte ringar hehe
    Haha, men som sagt, du har ju ett mer romantiskt att se fram emot ;D
  • operfekt
    Minuz skrev 2011-05-23 08:32:35 följande:
    JIPPI!!!!

Nu när jag åkte hem från jobbet fick jag ett sms om att min klänning ska levereras idag....... KUL, men så läste jag vidare...... Jag får betala hela 739 kr i införelseavgifter..... Det var ju mindre kul, och klänningen blev ju inte så billig längre. Men ska bli roligt att äntligen få se den. Bara hoppas jag älskar den lika mycket som när jag beställde den.......
    ååh, jag är jättenyfiken, är ju också intresserad av den klänningen ;D
    Men det låter konstigt med så mkt extra avgifter, eller hur mkt kostade klänningen?
    Ska väl bara vara momsen som läggs på, & den borde väl inte vara så mkt?
  • operfekt
    1700tal skrev 2011-06-30 11:21:22 följande:
    Förresten, nu har jag fått liv i kameran och tagit bild på ringen - the real stuff! Så här blev det:

Åh, så fina!
  • operfekt

..förlåt, skulle såklart ha förminskat bilden =/

Hur går det för er alla? Jag längtar tills det är dags att beställa klänning för mig,

vågar inte riktigt beställa än. Vill testa lite olika i butik först, så man får ett hum av vad man passar i.

Sen vill jag ju gå ner några kg innan det är dags också, ska ta tag i det efter semestern =)

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!