jennifaer skrev 2011-05-06 21:08:34 följande:
Haha jag förstod att det var 2012

För mig blir det troligtvis augusti 2012
Jag hittade den jag ville ha och då orkade jag inte vänta och eftersom jag håller min storlek ganska bra (även efter en graviditet) så tyckte jag inte det gjorde något att beställa den redan nu men oj vad det är jobbigt att bara ha den hängandes där och inte få använda den på ett år!!!
och ringarna usch! jag får inte röra någon av dem eftersom sambon ska ha förlovningsringen så att jag kan få ett "riktigt" frieri. Hoppas han skyndar sig!

Haha, jaa, var väl inte så svårt att förstå egentligen med tanke på att jag inte köpt klänning än :D
Aha, då funkar det ju. Jag ska nog försöka gå ner några kg, så hoppas jag kan ha en mindre strl än nu..
Men ja, kan verkligen tänka mig att det är jobbigt! Man vill ju itne testa den för ofta heller, just för att inte vänja sig/tröttna..
Sambon friade med en ring i silver som jag får ha tills jag hittar/får hem den riktiga ringen,
men den är fin & han har ju valt den till mig, så ska ha den på höger hand sen..
Men det är ju mysigt att ha ett frieri att se fram emot, även fast man vet att det ska komma :D
Sambon friade i söndags, är fortf lite på moln & på oförskämt bra humör :D