Kinaklänningar och gaffel däremellan!
1700-tal: ta visa endast på mig så ser du den på inlägg nr 17045 (sidan 6) Har ändrat på en sottero -claudette :)
1700-tal: ta visa endast på mig så ser du den på inlägg nr 17045 (sidan 6) Har ändrat på en sottero -claudette :)
Så typiskt att de ska uppdatera just när jag äntligen ska beställa ;( Men det borde väl inte vara någon fara, de brukar väl inte ta mer än 6 veckor på sig? Börjar känna mig lite stressad angående klänningen, tre månader kvar..
Daniiel: Du som har beställt bolero från den där sidan jaginte har namnet nu här på mobilen, hur var de i storlekarna? Och vart mäter man för bolero? Sambon måste ha mätt alldeles tokigt, för jag tror jag hamnade över xl och det har jag svårt att tänka mig då jag är ganska liten över just axlarna, allt över 38 ser bara stort ut på mig.. :S
Nu har jag mailat med mylove igen, det skulle ta ett tag innan sidan kom upp igen skrev dem =/
Tror ni att det inte är någon fara att beställa genom mail? Känns ju lite säkrare att beställa
genom sidan, där man ju får ordernr osv.. Kan man be om att få ordernr även fast man beställer via mail?
Såå, nu har jag slängt iväg ett mail med min beställning, får se hur snabba de är på att svara,
men när det gäller en beställning borde de väl vilja svara snabbt iaf?
Usch, det pirrar i magen, hoppas hoppas hoppas att den blir bra, annars blir det lite stressigt :S
Matztjej: Åh,, jag betalade också till Mylove idag, då kommer vi följas åt! Vilka klänningar beställde du, och varför ville de inte göra de du ville?