• operfekt

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Usch, jag BORDE göra nytta nu, har bilder som ska retuschas, men har ingen motivation alls, vill bara kolla bröllopsgrejer, haha!

• operfekt
    Sommarbrud skrev 2011-05-03 21:53:59 följande:
    Har ni tänkt på vad man blir "pengablind" när man hålle rpå med bröllop? Jag tycker allt blir så billigt men sen när man tänker efter så är det asdyrt! Inte kinaklänningar så klart men allt annat Skrattande
    Det blri ju många bäckar små också.. Jag har itne hunnit börja shoppa till bröllopet än, men kan tänka mig att man blir lite pengablind ja..
  • operfekt
    Mia4 skrev 2011-05-03 22:55:18 följande:
    Bilderna kommer alltså imorgon kväll, när barnen somnat. Solig
    Åh, lång tid kvar, men du kan ju säga om du var nöjd eller inte, om den var som förväntat, osv osv :D
  • operfekt

..jag gick upp extra tidigt för att hinna klart det jag skulle ha hunnit igår innan jag börjar jobba.
    Skulle inte gå in på ngt brölloprelaterat, men nu sitter jag här :O

Men ska hålla mig ifrån att gå in på klänningar eller ringar, dåå får jag verkligen inget gjort. 

• operfekt
    Sommarbrud skrev 2011-05-04 08:45:08 följande:
    Godmorgon! Ser ut som det är lite bilder på väg in i tråden i veckan kul!!

Hur ska ni göra, ni som ska ha fotograf hur länge ska han/hon vara med? Har ni tait heldag eller hur har ni gjort ?
    Ja, bilder är kul!

Jag har inte helt tänkt ut det än, men fotograf ska jag ha (är fotograf själv, så bilder är viktigt för mig)
    Jag troor jag har valt ut vem jag ska ha av mina fotografvänner, hon är självklart även bjuden på själva
    bröllopet. Så har nog tänkt att hon får vara med hela dagen, men bilder behöver jag nog bara ha fram till middagen eller så, lär ju få bilder därifrån ändå..
    Har inte hört med henne än vad det kan tänkas kosta, men det visar sig =)
  • operfekt

Haha, egentligen är det ju inte fotografering av själva klänningen bara som man betalar för, men förstår vad du menar. ;) 
    Det är ju skönt att man kan göra det som passar en bäst när det gäller det mesta med bröllop =)

Åååh, det är farligt att börja kolla på klänning nu, vill ju beställa på en gång, men känns som att det nog är dumt när det är över 1 år kvar tills bröllop, hoppas jag hinner gå ner några kg innan dess.. Hmm!

• operfekt
    Junibruden skrev 2011-05-04 09:10:16 följande:
    bilder på ringen kommer helt klart så fort jag bestämt för en och fått den... men ska som sagt först första gången idag och titta på vigselringar...
    Hoppas du hittar något som känns rätt på en gång!

Jag väntar på svar från en sida om vad våra förlovningsringar & vigselring kan tänkas kosta,
    har bara hittat den modellen jag vill ha i titan, men vill nog ha vitt guld, denna ringen är det:
    http://www.titanringar-web-butik.com/product.html/titanring-straight-princess?category_id=11
    Känns dock som att den modellen inte passar till så många vigselringar, så det får nog bli en allians,
    liknande denna: http://www.overstock.com/Jewelry-Watches/14k-White-Gold-Womens-1-2ct-TDW-EGL-Certified-Diamond-16-stone-Wedding-Band-G-H-SI3-I1/5277350/product.html Tror ni det kan funka? =)
    Har väldigt små händer, så känns inte som att jag kan ha så breda ringar, även fast jag tycker att det är såååå fint! :(
  • operfekt
    Minuz skrev 2011-05-04 09:26:33 följande:

Nu sitter jag i beställartagen..... Ska beställa "min" klänning.
    Men då har ju även dottern hittat sin lila favorit. Vad tycker ni om den? Jag tycker även om de två rosa...... fast de blir ju isf lila.
    Vilken hade ni tagit?

Åh, hur gör du nu, beställer du bara din, eller båda?

Men ååååh så underbara! :D Ska du också ha med lila som färgtema, det lutar åt att det blir det hos oss också, älskar lila!
    Hmm, jag gillar de två i kanterna bäst, både är underbara! Det känns som att den vänstra passar bättre till din mans favorit & den högra bättre till din.. Men troor nog jag gillar den vänstra allra mest, men det kan vara pga den fina färgen också, haha =)
  • operfekt
    Minuz skrev 2011-05-04 09:47:13 följande:
    Jo, det kommer nog bli fler klänningar än en till lilla damen iaf.... *S* Men nu såg jag att på nr 2 och nr 3 måste man köpa 3 klänningar. Konstigt va? Jag vill ju inte köpa 3 när jag bara behöver 1.....
    Låter väldigt konsigt :(
  • operfekt

Mia: Oooh, så fint! Tycker som ovanstående att din var finare än originalet,
    du måste vara jätteglad! :D 

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!