Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Usch, jag BORDE göra nytta nu, har bilder som ska retuschas, men har ingen motivation alls, vill bara kolla bröllopsgrejer, haha!
Usch, jag BORDE göra nytta nu, har bilder som ska retuschas, men har ingen motivation alls, vill bara kolla bröllopsgrejer, haha!
..jag gick upp extra tidigt för att hinna klart det jag skulle ha hunnit igår innan jag börjar jobba.
Skulle inte gå in på ngt brölloprelaterat, men nu sitter jag här :O
Men ska hålla mig ifrån att gå in på klänningar eller ringar, dåå får jag verkligen inget gjort.
Haha, egentligen är det ju inte fotografering av själva klänningen bara som man betalar för, men förstår vad du menar. ;)
Det är ju skönt att man kan göra det som passar en bäst när det gäller det mesta med bröllop =)
Åååh, det är farligt att börja kolla på klänning nu, vill ju beställa på en gång, men känns som att det nog är dumt när det är över 1 år kvar tills bröllop, hoppas jag hinner gå ner några kg innan dess.. Hmm!
Nu sitter jag i beställartagen..... Ska beställa "min" klänning.
Men då har ju även dottern hittat sin lila favorit. Vad tycker ni om den? Jag tycker även om de två rosa...... fast de blir ju isf lila.
Vilken hade ni tagit?
Mia: Oooh, så fint! Tycker som ovanstående att din var finare än originalet,
du måste vara jätteglad! :D