• fru AM

Välkomna till Tivoli Empatia!

I tidernas begynnelse hoppade vi på Barnkarusellen, men efter fyra år har vi fått uppleva det mesta i tivoliväg i den här stammistråden: berg- & dalbanor, skräcktunnlar, skrattsessioner i Lustiga Huset, spåmadamer … För att inte tala om alla timmar, veckor, månader, år vid Lyckohjulet – nit eller vinst denna gång …?

Här är oftast högt i tak – vi pratar sömn och sömnbrist, barn och barnbrist (och möjligen brister hos befintliga barn ), ägglossning och utebliven ägglossning, jämlikhet och ojämlikheter, amning och flaskmatning, relationer, sorg, glädje, död, liv, recept på mat och recept på barnalstrande läkemedel och metoder … Ibland håller vi med varandra och ibland ryker vi ihop. Det blir som det blir. Tråden är som livet självt, helt enkelt.

Välkommen att hoppa in, i farten, i trådkarusellen som utgör tivolits nav!  Presentera dig (med ålder, skostorlek, favoritchoklad, ungefärligt geografiskt läge och status i barnfabriken) när du känner dig mogen att kliva ut ur smygläsargarderoben. Många av våra stammisar är före detta smygisar … I den här tråden finns det en hittills oskriven regel som kanske skulle kunna formuleras så här: Vi bryr oss om varandra på riktigt – i glädje och sorg.

Förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3792698.html

• Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!
  • nennesjuttioåtta

Skulle P få en hawaiiskjorta av mig hade han åtminstone en bra putsduk till cykeln. 

• fru AM

Eller --- ta-daaa ... Ett blommigt BH+tros-set - TILL MIG! Det är ju indirekt en present till honom?

• Lapinette

AM - varför inte servera dig själv naken med en ros i munnen?

• Lapinette

Är helt övertygad om att åtminstone min make skulle uppskatta det tusen gånger mer än en hawaiiskjorta.

• Mopedvin

Snorkis- har tyvärr ingen erfarenhet av p-pillret du nämde, jobbar inte med prev-biten just nu. Men det är väldigt kul med alla nya "sorters" p-piller som dyker upp, vi är ju olika och funkaf nog olika bra med olika piller

• nennesjuttioåtta
    fru AM skrev 2011-08-29 10:15:36 följande:
    Eller --- ta-daaa ... Ett blommigt BH+tros-set - TILL MIG! Det är ju indirekt en present till honom?
    Makalöst bra idé!
  • nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2011-08-29 10:19:34 följande:
    Är helt övertygad om att åtminstone min make skulle uppskatta det tusen gånger mer än en hawaiiskjorta.
    Finns det NÅGON som skulle uppskatta en hawaiiskjorta nuförtiden?
  • nennesjuttioåtta

En hemsydd sexgunga i marimekkotyget unikko

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!