Skumboll skrev 2011-04-01 12:35:48 följande:
Usch vad tråkigt att det blir sådär, det ligger väl lite i deras natur också att inte erkänna att de har läst/uppfattat/agerat fel.
Ni kom inte fram till något alls? Vad sa cheferna?
De kan ju gott skicka resterande prover med express eftersom det var de som tabbade sig. Det är ju trots allt de som förlorar på det i slutändan när de tjafsar om smågrejer!
Nope, tror inte jag får några tyllprover längre. Och om jag får det blir det med snigelpost. Nej, cheferna propsade på att det var mitt fel. Möjligen att jag var lite ursäktad för att jag hade missuppfattat och därmed inte visste bättre.. Ööh, neeej, inte missuppfattat - felinformerad eller inte informerad alls snarare! Kanske var sidenfärgerna en missuppfattning men ingen har f*n mig sagt att det var olika pris på proverna. Jag fick 1 pris! Aaargh!
Heeenyway... Moving on!

Darling Daisy skrev 2011-04-01 12:40:56 följande:
Där ser ni!! Ytterligare ett bra användningsområde för denna tråden - terapi!
(med tanke på diskussionen tidigare imorse om hur OT vi får vara)

Jag gud ja - vad skulle man göra utan er här i tråden? Ni är ju världens trevligaste tjejer!
Mm, den diskussionen missade jag helt (då diskuterade jag prover med kina istället!

) men vad säger man... Suck...
Börjar undra om vi inte skulle skapa en kinatråd för OT:are så kan de som inte gillar OT stanna kvar i denna. När den då faller längre och längre och längre tillbaka tills ingen hittar den längre... Är så trött på att vi som håller tråden vid liv beläggs med munkavel med jämna mellanrum. Och vi tar åt oss vare sig vi vill eller inte eftersom vi nånstans har i bakhuvudet att det kanske "borde" vara en "ren" ämnestråd...