Skumboll skrev 2011-04-01 12:07:24 följande:
Men gud, att de inte ens kan erkänna att de inte skickat alla.
Eller hur? Jag menar, varför ens ifrågasätta att kunden inte har fått proverna om den säger så. Man har ju liksom ingen anledning att hitta på. Och inte är det några stora pengar det handlar om. Men det visade sig att hon bara såg första meningen i min tygprovsorder (hon skickade en skärmdump till mig) och hänvisade mig därför till ett tidigare mail där jag frågade om man kunde få provor på ett antal tyger. Där var inte tyllen med. Så där var förklaringen till varför jag inte fick dem, hon hävdade bestämt att jag aldrig beställt det. Då skickade jag en skärmdump till henne på min order. Då "erbjöd" hon sig att skicka tyllproverna men per vanlig snigelpost (som sist tog 2 mån!). Då blev jag arg eftersom jag redan är fakturerad för 36 j*a prover OCH courierpost som är hutlöst dyrt. Frakten kostade mer än proverna!
Sen hade vi/hon/jag missuppfattat det har med sidenfärgerna och det kan förvisso vara bra att nämna här då jag sagt upprepade ggr att sidentygerna finns i vit och ivory. Så är INTE fallet - sidenet finns bara i en nyans per sidensort och den varierar MELLAN vit och ivory.
Då blev jag ännu argare och undrade varför de hade tagit betalt för massa sidenprover som de aldrig haft i lager??
Och då visade det sig att sidenproverna kostade dubbelt och därför blev slutsumman den samma...
Allt detta tog nästan 3 timmar att reda ut och involverade inbjudna chefer till chattrummet. Och jag står fortf utan tyll. Och organza. Det slutade med att vi båda bad om ursäkt till varann och lämnade chatten skitsura (=inga smilys). Ungefär som på lekis... Jeeeeze!
Så, nu fick jag skriva av mig lite. Sambon hetspluggar till tenta som är om 2 tim så jag går och ångar alldeles själv och biter ihop bäst jag kan...