S2011 skrev 2011-03-08 10:49:44 följande:
Japp, jag kommer in!
insidan är i textil, står det. låter verkligen som otrevliga konsekvenser, hördudu!
här är länken just till skorna, prova om det funkar för dig:
www.halens.se/Product/058659?sortBy=Default&s... Nej, kommer fortf inte in! Står bara en massa error.

Men är klacken bara 5 cm?? Tyckte den såg mkt högre ut. Det låter ju lovande. Och textil (typ bomull) kan kanske funka om den inte har vassa och/eller "konstgjord" kant.
Men varför kommer inte jag in?? Grr...
jennifaer skrev 2011-03-08 10:56:58 följande:
Åhh måste ni skriva så myket jag måste ju tentaplugga!

Jag som hade lovat mig själv att inte skriva något mer här förrän tentan var gjord men det sket ju sig... och nu har ni fått mig sugen på en fluffklänning också! Suck denna tråd alltså!
Klart du ska ha en fluffklänning oxå!!

Och som S2011 sa, intervallplugg med små pauser då och då. Då kan du frossa i fluffet!
Sommarbrud skrev 2011-03-08 10:58:21 följande:
Ja kanske, men jag tror jag håller fast i såna där dansskor i skinn blir nog skönare :)
Har du ringt och frågat om de vi pratat om tidigare finns kvar? Såg att de tagit bort de vita från shoppen - shout.. Så går det när man väntar. Nu verkar bara finnas vita karaktärsskor i konstskinn och det vill jag inte ha...
Är lite inne på denna oxå, mkt för beskrivningen (och att de är i satin, tycker väl inte de är de snyggaste skorna ever men de ska ju för det mesta döljas under massa tyg och bara titta fram ibland).

"Comfort fotbädd,bolstrad uppbyggd förhålfoten, denna sko är gjord för många timmars party!! Fin modell med v-ringning och snyggt korsad vristrem.Stadig och mycket bekväm klackhöjd. Skon kan enkelt sidenfärgas till valfri kulör."