• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Norrskensflamman

passionsblomman skrev 2010-11-04 13:17:43 följande:
    Nu ska vi åka in till stan. Vi ska kika lite i affärer innan vi sedan ska gå på bio och efteråt på italiensk restaurang. Vår son har ju höstlov och är med oss på resan, och något mysigt är ju han också värd att få i livet även när hans mamma håller på att vänta sönder sig. Förresten tycker jag vi två vuxna är värda lite god mat vi med. Och jag tänker ta ett glas vin till maten ocså, så det så. Ägget är ju i skålen, och det bara kan inte vara döden för miljön i livmodern med ett litet glas vin. Sambon kan få dricka upp halva, men smaka tänker jag.

Låter som ett perfekt upplägg
    Ha så trevligt, det är ni värda hela Blomfamiljen

• Norrskensflamman

TinkerBelle skrev 2010-11-04 13:29:57 följande:
      Å andra sidan var han ju söt som visste att han kanske behövde smöra till det med en lunch!

Ja, eller hur?! Det är ju bra om han åtminstone inser att han måste fjäska lite och inte bara kommendera

• Soldemor

*Ber för Blommans ägg och Fru E:s +*

*...och för att Flamman skall få lugn och ro hemma och att maken skall ta sig i kragen*

• Soldemor

Ikväll kommer DEN STORE FÖRFATTAREN till vår församling och skall tala. Har vi tur kommer det sisådär 250-300 st!

• lanovia 08

Jag tror på den 15e, så kan vi dela födelsedag.

Villemoa skrev 2010-11-04 12:45:18 följande:
      BF 18:e, exakt två veckor kvar idag men jag tror att Puerto är här senast söndag. Vi får se...vill du gissa på BF?

• lanovia 08

Villemoa oavsett så är det riktigt när nu. Snart har ni Puerto la dramaqueen hos er. Tjojho!!

• lanovia 08

Appropå födelsedag, maken håller sin tradition vid liv. Så här lagom 2v innan så meddelar han att jag minsann inte alls får sitta med vid datorn när han skall kolla hur mycket pengar han har. OCH jag får absolut inte logga in på hans konto, vilket jag gör ibland för att kolla månadsekonomin och resekontot. Nähä??
    Alltså är det fuffens på gång även detta år. Men what?? Jag är så nyfiken så jag håller på att smälla av. Det är nog ingen resa dettta år ialla fall.
    Skulle vara så lätt att bara logga in på hans konto för att kolla, men det är ju att förstöra lite för både honom och mig. Eller???

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans