• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • passionsblomman

Villemoa skrev 2010-11-04 13:01:42 följande:
      Äran förstås men första sms:et går också bra. Fast då behöver jag ditt mobilnummer...

Du är inboxad!

• Norrskensflamman

passionsblomman skrev 2010-11-04 12:29:56 följande:
    Av alla inblandade i den här karusellen så var nog Lasse Berghagen ett rätt oväntat inslag. Även från en av tanterna...

*fnissar högt*

• Villemoa

Norrskensflamman skrev 2010-11-04 13:10:06 följande:
    Villemoa, du kan lika gärna notera mitt mobilnummer, för jag kommer att VINNA!!!

Det är bara att inboxa det

Lite kul är det att Puerto har BF på Moas namnsdag OCH min bästa kompis födelsedag!

• Norrskensflamman

Jag känner mig lite gladare.
    MIn man bjöd ut mig på lunch på tu man hand. Och så gav han mig brevet som kommit idag från sjukhuset att han ska boka tid för provtagning inför medicineringen. Han bad mig ringa och boka tid på labb, och det ska jag med GLÄDJE göra. Jag skippade tjafset om att han ska ringa själv osv. Kände bara att det viktiga är att det blir gjort. Själv skulle han inventera stans sportbutiker och försöka fixa en bra deal på bandyutrustning för ett pojklag i Ryssland.

• passionsblomman

Nu ska vi åka in till stan. Vi ska kika lite i affärer innan vi sedan ska gå på bio och efteråt på italiensk restaurang. Vår son har ju höstlov och är med oss på resan, och något mysigt är ju han också värd att få i livet även när hans mamma håller på att vänta sönder sig. Förresten tycker jag vi två vuxna är värda lite god mat vi med. Och jag tänker ta ett glas vin till maten ocså, så det så. Ägget är ju i skålen, och det bara kan inte vara döden för miljön i livmodern med ett litet glas vin. Sambon kan få dricka upp halva, men smaka tänker jag.

• Villemoa

Norrskensflamman skrev 2010-11-04 13:15:39 följande:
    Jag känner mig lite gladare. MIn man bjöd ut mig på lunch på tu man hand. Och så gav han mig brevet som kommit idag från sjukhuset att han ska boka tid för provtagning inför medicineringen. Han bad mig ringa och boka tid på labb, och det ska jag med GLÄDJE göra. Jag skippade tjafset om att han ska ringa själv osv. Kände bara att det viktiga är att det blir gjort. Själv skulle han inventera stans sportbutiker och försöka fixa en bra deal på bandyutrustning för ett pojklag i Ryssland.

Härligt!

• TinkerBelle

Norrskensflamman skrev 2010-11-04 13:15:39 följande:
    Jag känner mig lite gladare. MIn man bjöd ut mig på lunch på tu man hand. Och så gav han mig brevet som kommit idag från sjukhuset att han ska boka tid för provtagning inför medicineringen. Han bad mig ringa och boka tid på labb, och det ska jag med GLÄDJE göra. Jag skippade tjafset om att han ska ringa själv osv. Kände bara att det viktiga är att det blir gjort. Själv skulle han inventera stans sportbutiker och försöka fixa en bra deal på bandyutrustning för ett pojklag i Ryssland.

Å andra sidan var han ju söt som visste att han kanske behövde smöra till det med en lunch!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans