• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Leksi

Villemoa skrev 2010-11-04 20:07:56 följande:
    Om ni vill ha chansen på äran och första SMS:et Leksi, lanovia och Hvidis så behöver jag era mobilnummer. Annars blir det bara äran men det är ju inte fy skam det heller

Jag har inboxat!

• Fjällbruttan

Jaha, eftersom jag redan har lämnat mitt mobilnr till Villemoa så kan hon lika gärna messa mig

Hmm... 14/11 på kvällen säger jag

Bara för att syrran fyller år då

• passionsblomman

Fjällbruttan skrev 2010-11-04 20:24:07 följande:
    Jaha, eftersom jag redan har lämnat mitt mobilnr till Villemoa så kan hon lika gärna messa mig Hmm... 14/11 på kvällen säger jag Bara för att syrran fyller år då

Jaså du din härmis! 14 är faktiskt redan taget!

• Fjällbruttan

Blomman, hoppas att ni har en underbar kväll tillsammans i familjen

Fjällmannen-Saida säger att han tror på att det blir en liten tjej

Så vi har jättehopp!!

• passionsblomman

Fjällbruttan skrev 2010-11-04 20:36:50 följande:
    Blomman, hoppas att ni har en underbar kväll tillsammans i familjen Fjällmannen-Saida säger att han tror på att det blir en liten tjej Så vi har jättehopp!!

Vems? Villemoas?

• passionsblomman

Åh vad less jag blev nu!
    Vi brukar kolla på Robinson i den här familjen. Jag VET att det inte är någon kvalitetsTV precis, men det är lite lagom för oss och ett program även sonen kan vara med och se.
    Nu hade vi planerat att åka hem från restaurangen lagom för att se det och så skulle vi vips ha fördrivit stor del av dagen.
    Vad händer då? Jo de håller på med någon jäkla installation i hela stan, så TV:n funkar inte öht. Myrornas krig, noll kontakt och inget att göra åt. BLÄ!

-Jag har inte så stor tolerans för motgångar just nu märker jag.
    Jag märkte det ännu tydligare när jag skulle pröva en blus i en butik idag, had tagit deras största storlek och öht inte kunde knäppa den. då höll jag på att börja gråta eler snarare få  ett utbrott.
    "ja vissa modeller är hemskt små i storlekarna" sa den snälla expediten.
    "Ja eller så borde vissa feta kunder gå och ta livet av sig" sa jag. Och lade snabbt till:"Jag har inte min mest stabila dag och jag tror jag ska gå ett varv och andas och sedan återkomma när jag lugnat ner mig"

• Hvidbrud

Blommis!! Finaste du! Kramar om. Tror fjällmannnen syftade på dig, eller är jag helt snurrig? Jag är enig med fjällmannen iallafall (om det nu var det han menade...)kram kram kram

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans