• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Hvidbrud

Nä, du är totalt hormonstimulerad så så jäkla konstigt är det inte heller och med tanke på var du står just N U i livet förstår jag mycket mycket väl att det son sägs omkring en kan vara lite surr surr, liksom.... Utan tv får ni väl läsa eller spela kort eller något annat mysigt som hör höstlov till! Hela lilla fina blomfamiljen är samlad och inget på schemat! Kramar om och håller ihop!

• Villemoa

Hvidis: tänkte inte på att det var 9 november du menade.. Snacka om att man är lite snurrig

• Heloise

Susar förbi och håller tummar och tår allt vad jag fårmår för Fru E och Blommis!

Villemoa: hmm jag gissar på den 10e( är det datumet taget?) mitt nummer har du redan

Idag är Elise 1 månad och hon har firat det genom att gå ur cpapen till syrgasgrimma hon har legat hela dagen och värdena ligger stabilt, hon syresätter sig utmärkt och jag har för första gången någonsin tagit upp mitt barn och lagt tillbaka henne utan att behöva hjälp ifrån någon sköterska I love syrgasgrimma! Jag har suttit och snusat i hennes mysiga lockiga hår och hon har kikat med sina vindtyriga ögon. Herregud vad jag är kär i den ungen!

Så länge hon håller värdena så får hon ligga kvar i syrgasgrimma. Läkaren susade förbi ett par gånger, firade av ett jätteleende och gjorde tummen upp. Underbart att ha glada läkare och att det går framåt!

Flamman: hrligt med lunch.

Hoppas magarna och de som bär dem mår bra

Lanovia: hoppas lilla tjejens magonda släppte.

• lanovia 08

Heloise underbart att läsa! Grattis till tjejen som redan är 1 månad.
    Hur mår ni nu?

• lanovia 08

Blommis hormonpumpad och dessutom full av önskan, förtvivlan och alla möjliga känslor inte konstigt att du inte orkar med motgångar. *kramar*

• Heloise
    lanovia 08 skrev 2010-11-04 22:19:58 följande:
    Heloise underbart att läsa! Grattis till tjejen som redan är 1 månad.Hur mår ni nu?
    Jodå, vi kämpar på, det går,men visst är det jobbigt. Har tagit ett jobbigt beslut ang katterna, men det är som det är. Livet ändras ibland och då måste man anpassa sig.

Mitt största bekymmer just nu är att hitta enstäderska som kan städa innan vi tar hem Elise.

Hur är det med er?

• lanovia 08

Nä jag vet. Jag skall inte kolla, men jag blir så jädrans nyfiken så när djävulen får tag imig får jag sådan lust att tjuvtitta.

Villemoa skrev 2010-11-04 14:39:10 följande:
    Stackars lilla E som har svårt att sova och har ont i magen!! Jag skulle inte titta på makens konto, det är ju alltid roligt med överraskningar!

• lanovia 08

Villemoa vad skönt att Puerto ligger kvar som hon skall.
    Känns så konstigt att kalla en tjej för Puerto, det är ju maskulint. Puerta borde det vara.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans