• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • passionsblomman

Ingen har ringt från CvL.

Och jag inser att jag var så skärrad igår när jag pratade med dem, att jag inte kommer ihåg ifall de sa att de ringer oavsett besked, eller ifall de bara ringer om det sket sig. Så jag håller på att gå åt här.

• lanovia 08

Vad skönt att läsa era kommentarer ni skrivit som svar till det jag skrev. Har oroat mig inatt för att jag skrev mer än vad jag hade rätt till.

• lanovia 08

passionsblomman skrev 2010-11-05 10:00:59 följande:
    Ingen har ringt från CvL.Och jag inser att jag var så skärrad igår när jag pratade med dem, att jag inte kommer ihåg ifall de sa att de ringer oavsett besked, eller ifall de bara ringer om det sket sig. Så jag håller på att gå åt här.

Kan du inte ringa dem då?

• Fru E

Lanovia- vi har sooooooool här

Ninnis-jaaaaaaaaa mammalediga!!!! Usch vågar knappt skriva det men vi har beslutat att vi faktiskt är på smällen och tar en dag i sänder!

• passionsblomman

Fy fan!

Och nu kom svärmor och undrade "ja, äter ni middag här ikväll då för jag behöver ju veta någorlunda" Ja vi vill också veta, men inte fan är det middagen vi tänker på!!!

Och sambons kompisar undrar om vi kommer på 40-årsmiddag ikväll.
    Vi vet inte, men vi har beställt vårt bidragfrån stans finkonditori.

Och sambon har åkt till samma kompis och lämnar sonen där-för deras son ville leka med honom.
    Alltså sitter jag ensam, bortsett från svåronen och sambons morbror(som ingår i den här familjen som ngn slags bons-svärfar.

Vi har tid kl 14 btw.

• lanovia 08

Flamman en tanke bara, men nu går maken och får hjälp och du går och får hjälp, men ni kanske skulle behöva prata med någon tillsammans? Ni behöver ju prata ut och komma över och förbi allt ni gått igenom och hemma verkar ni ju bara ryka ihop.

• lanovia 08

Fru E skrev 2010-11-05 10:02:26 följande:
    Lanovia- vi har sooooooool här Ninnis-jaaaaaaaaa mammalediga!!!! Usch vågar knappt skriva det men vi har beslutat att vi faktiskt är på smällen och tar en dag i sänder!

Jag har också sol här, fast bara lokalt över mitt huvud för stunden.

Helt rätt en dag i taget. Man måste våga glädjas över det man har. Allt kan hända, det kan det alltid, men så kan man inte gå och tänka.
    Du är ju GRAVID!!!!

• lanovia 08

Blommis när man själv har något viktigt att tänka på är det svårt att förstå andras prioriterinar.

Vad har ni för tid kl 14??? *kliar mig i huvudet och försöker fatta*

• Fru sy

Gravida Fru E : Helt UNDERBARA nyheter!!! Tårarna rinner på mig oxå...
    GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS

Vi blir många som är lediga samtidigt... kanske att jag får ta mig neråt i landet en dag sedan när vi är lediga allihop så jag får träffa er och era små...

• passionsblomman

lanovia 08 skrev 2010-11-05 10:06:50 följande:
    Blommis när man själv har något viktigt att tänka på är det svårt att förstå andras prioriterinar.Vad har ni för tid kl 14??? *kliar mig i huvudet och försöker fatta*

OM vårt ägg delat sig vidare, ska det återföras (ET) kl 14.

Det vet svärmor och svärfar mkt äl och de vet att vi inte vet. Jag tycker faktiskt de bordde fatta att ifall vi får negativt besked kanske vi bara packar våra saker och drar hem för att bryta ihop ifred.

Men min svärmor hör inte till dem som tänker så värst långt så värst ofta.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans