• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Ninnnis

Daa skrev 2010-11-04 11:36:08 följande:
    "Och på den vägen är det" betyder dessutom: "Ninnis tyckte Puerto var roligt och gjorde därför en ganska stor affär av det". Ninnis.

• Villemoa

Blommis: det är en söndag.

Ninnis: nej för sjutton, inte gå över tiden! Jag hoppas Puerto brås på sin storasyster för det skulle betyda att hon kommer på lördag

• Fru sy

Flamman: Skönt att bilen gick igenom besiktningen! Nu är det tummhållning för att ni får massa betalt för den oxå.

Blomman: Stor kram till dig och fortsätter hålla tummarna här. *Hoppas, hoppas, hoppas*

Villemoa: Härligt att hon ligger som hon ska och har fixerat sig. Det var duktigt gjort!! Riktigt nära nu... jag gissar på 10:e.

• Fru sy

Idag är jag helt slut. Tror jag fick i mig något jag inte tålde igår för jag har legat vaken hela natten och mått fruktansvärt illa. Sedan att det har spänt och dragit i magen och brösten riktigt ordentligt i natt hade nog sitt i det oxå. Så efter att ha sovit fram till nu precis, lyckats få i mig lite mat så känner jag inte mig helt urlakad längre. Tanken är att vi ska åka till IKEA i eftermiddag, mannen har tagit ledig från jobbet halvdag så jag hoppas jag snart känner mig bättre.

• Villemoa

passionsblomman skrev 2010-11-04 12:59:05 följande:
    Villemoa, vad vinner man om man gissar rätt? Första sms:et?

Äran förstås men första sms:et går också bra. Fast då behöver jag ditt mobilnummer...

• Villemoa

Fru sy skrev 2010-11-04 13:01:01 följande:
    Idag är jag helt slut. Tror jag fick i mig något jag inte tålde igår för jag har legat vaken hela natten och mått fruktansvärt illa. Sedan att det har spänt och dragit i magen och brösten riktigt ordentligt i natt hade nog sitt i det oxå. Så efter att ha sovit fram till nu precis, lyckats få i mig lite mat så känner jag inte mig helt urlakad längre. Tanken är att vi ska åka till IKEA i eftermiddag, mannen har tagit ledig från jobbet halvdag så jag hoppas jag snart känner mig bättre.

Vad jobbigt! Vad skönt att du kunde sova tills nu iaf och äta lite. Hoppas ni kan ta er till IKEA, vet ju att det är ett av dina favvoställen

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans