• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Fjällbruttan

Villemoa skrev 2010-11-04 09:18:15 följande:
    Bruttan: Agent OSO går varm här hemma också..."..han är agenten OSO..."

Treeee stycken steg måste man taaaaa
    treeee stycken steg.....

AHHHRRRRGGGGG......... kan nynna eländet för mig själv på natten när jag ammar..

Snart kommer de små mnnen med vita rockar och sätter på mig tröjan med ärmarna kan knytas bakom ryggen..

• Villemoa

Bruttan: härligt med chefer som förstår! Kram

Blommis: jag tänker på er idag och hoppas och håller tummar och tår så jag blir alldeles blå!! Kram

Snart ska jag iväg till BM. Undrar hur Puerto ligger nu för hon har bökat runt en massa! Skulle bli himla besviken om hon inte ligger rätt.

Flamman: läkaren vänder på barnet genom att ha händerna utanpå magen. De lägger liksom händerna där rumpan och huvudet är och så trycker de allt de kan. Som när man misshandlar en deg typ.

• Fjällbruttan

Villemoa, hoppas Puerto har skött sig och att allt är bra hos BM idag!!

Kram

• Villemoa

Fjällbruttan skrev 2010-11-04 09:21:16 följande:
      Treeee stycken steg måste man taaaaatreeee stycken steg.....AHHHRRRRGGGGG......... kan nynna eländet för mig själv på natten när jag ammar..Snart kommer de små mnnen med vita rockar och sätter på mig tröjan med ärmarna kan knytas bakom ryggen..

...och allting blir bra. Specialuppdraget klarar du.......

Jo, tack. Nog nynnar man på den sången i tid och otid!

• Norrskensflamman

Jo Bruttan, maken är fortfarande sjukskriven. Och även om han inte vore det så är hemma för mig = en massa måsten, som blir mig övermäktiga just nu.

Ja, det är inte lätt att ta upp såna här saker men jag har en bra kommunikation med mina chefer och det känns bättre att ha kört med öppna kort. Jag kan aldrig dölja mina känslor, så det är lika braa att berätta. De ser ju att jag som alltid skrattar och skojar är låg.

• Norrskensflamman

Fjällbruttan skrev 2010-11-04 09:21:16 följande:
      Treeee stycken steg måste man taaaaatreeee stycken steg.....AHHHRRRRGGGGG......... kan nynna eländet för mig själv på natten när jag ammar..Snart kommer de små mnnen med vita rockar och sätter på mig tröjan med ärmarna kan knytas bakom ryggen..

Tur att jag lyckats missa det där programmet, för då skulle jag väl vara på väg nu i ambulans med tvångströjan på i detta nu   Jag nöjer mig med att gå till kuratorn så länge

• Norrskensflamman

Villemoa skrev 2010-11-04 09:28:54 följande:
    Förresten Flamman; du var mig en riktigt snygg häxa på Halloweenfesten

Tack, sötis

• Fru E

Bruttan-en liten tårtfråga, har fått beställning på två tårtor till nästa lördag men har insett att jag inte är hemma vare sig torsdag (konferens till sen kväll) eller fredag (begravning i Blekinge hemma sent) då jag tänkte förbereda dem. Visst borde jag kunna göra dem klara så att de är spacklade och sedan lägga dem i frysen och ta fram dem på på torsdag kväll så fixar jag dekorationerna på fredag kväll?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans