• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Fru sy

*En stor kram till dig blomman* Hoppas allt vad jag kan för att det skall fungera den här gången för er.

• Fru sy

Hvidbrud skrev 2010-11-03 20:29:02 följande:
    Har varit på kub och tittat på lille sprallebabyn! Fin och allt! 7,8cm och väntas komma 7maj! Låg och drck fostervatten och vinkde till oss där ute. E har blekt peka på magen när man frågar var babys är och pussar på den... Gullunge!

Härligt Hvidis att det ser bra ut där inne i magen. Och så vinkade den lill* till er vad roligt. Gullig hon är lilla E när hon pussar på bebisen i magen

• Fru sy

Vi har precis kommit hem från fikat vi varit på ikväll, var så mysigt att gosa bebis. Kan inte fatta att vi ska få en sådan liten till våren. Känns fortfarande så långt borta...

Mannen är nere och kollar fåren, var tydligen en som stod och bräkade nere i hagen medan de andra vara inne i ladan... hoppas inte den har skadat sig eller hänt något annat med den... jag är trött nu så orkade inte följa med ner och titta.  

• Fjällbruttan

Blomman, kramar om dig här med!!

Tänker fortsätta hoppas och maken hälsar han med att det är THE EGG!!
    Så här ser vi lite lustiga ut när vi försöker dricka thé och hålla tummar samtidigt

Hoppas du får sova en stund i natt och vila från allt!

Kram kram kram

• Fjällbruttan

Hvidbrud,  härligt att liten sprattlar och vinkar ♥

Skönt att allt ser bra ut och att storasyster är med på noterna

• passionsblomman

Fjällbruttan skrev 2010-11-03 22:11:17 följande:
    Blomman, kramar om dig här med!!Tänker fortsätta hoppas och maken hälsar han med att det är THE EGG!! Så här ser vi lite lustiga ut när vi försöker dricka thé och hålla tummar samtidigt Hoppas du får sova en stund i natt och vila från allt!Kram kram kram

Tror du din make är synsk även på äggstadiet, eller sträcker sig förmågan liksom efter plus?

• Fjällbruttan

Fru Sy, härligt att du verkar lite piggare!
    Mysigt att få gosa bebis... bara de inte luktar som min dregglande apa...
    Hon luktar lite surt för hon dregglar så det rinner hela tiden

Hoppas allt var bra med fåren!

kram

• Fjällbruttan

Hvidbrud skrev 2010-11-03 22:13:41 följande:
    Bruttan, kan inte din man gissa på min mage?? Saida-mannen...

Han gör det säkert om nån månad, om vi får en bild

Han vill att magen ska synas... eller har du nån bild nu så kan jag fråga

• Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2010-11-03 22:14:25 följande:
      Tror du din make är synsk även på äggstadiet, eller sträcker sig förmågan liksom efter plus?

Hmmm... jag vet att hans farfar såg det så fort de...

Hrm... ursäkta uttrycket och känsliga... vänligen scrolla er nånannanstans!!

Farfar såg det så fort de var "nyknullade"".....

fråga mig inte hur...

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans