• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • ingenjörsbruden

ingenjörsbruden skrev 2010-11-03 13:35:46 följande:
    Mess från Blommis, de är på väg till sväronen nu....det blev bara två ägg....*KRAMAR BLOMMIS JÄTTEHÅRT*

Fasen så snabb du är, Ninnis! *ser snobben spralla snabbare än snabbast*

• Ninnnis

Jag tror fortfarande att menopuräggen är guldägg, men jag förstår att det är en klen tröst just nu... KRAM på dig!

• ingenjörsbruden

Ninnnis skrev 2010-11-03 13:40:24 följande:
    Jag tror fortfarande att menopuräggen är guldägg, men jag förstår att det är en klen tröst just nu... KRAM på dig!

Tror jag osså....

• Ninnnis

Fjällbruttan skrev 2010-11-03 13:06:45 följande:
      Ninnis, visst är det spännande!!Och jag blir fortfarande så glad varje gång jag ser Snobben Hur är det med lilla vovsen förresten, har han märkt att du har ett litet liv inom dig?

Det hände en ganska märklig grej dagen efter återföringen. Efter mormors begravning fick jag jätteont i magen och lade mig på sängen. Då kom vovven och lade sig med huvudet precis ovanpå embryot. Han har aldrig legat så innan, både jag och maken tittade förundrat på varandra. Vovven bara låg där med sitt lilla varma söta huvud och tittade på oss. Det kändes verkligen märkligt.

Kan det ha varit så att han kände att det var något där som han skulle skydda?

• Daa

Blommis: Kramar om dig varsamt. Jag tror också på guldägg, men vad tusan! Så jag önskar att du kunde få slippa alla dessa jobbiga känslor. *kramar om igen*

Och just det, något liknande ville jag säga till Fru E tidigare. Jag önskar så att du kunde få slippa må dåligt under ruvningen. *hoppas till tusen på ett plus*

• Daa

Vet inte. Men *hjärtar gullhunden*

En av mammas hundar vilade med sitt huvud i mitt knä när någon av bebisarna började röra på sig. Hunden stelnade till och spärrade upp ögonen. Sedan låg hon blick stilla och lystrade. Hon tittade konstigt på mig under resten av kvällen.

Ninnnis skrev 2010-11-03 13:44:14 följande:
      Det hände en ganska märklig grej dagen efter återföringen. Efter mormors begravning fick jag jätteont i magen och lade mig på sängen. Då kom vovven och lade sig med huvudet precis ovanpå embryot. Han har aldrig legat så innan, både jag och maken tittade förundrat på varandra. Vovven bara låg där med sitt lilla varma söta huvud och tittade på oss. Det kändes verkligen märkligt.Kan det ha varit så att han kände att det var något där som han skulle skydda?
  • Daa

Jag kom hem och hittade ett brev från FK. Har varit tvungen att läsa vissa delar flera gånger. Men: Havandeskapspenning beviljat! Där satt den.
    Så när min halvtidssjukskrivning tar slut tar havandeskapspenningen vid och det känns mycket skönt.
    Nu är det dags för en sån där morfar som Ninnis brukar prata om.

Kram på er.

• Ninnnis

Daa skrev 2010-11-03 14:55:10 följande:
    Vet inte. Men *hjärtar gullhunden* En av mammas hundar vilade med sitt huvud i mitt knä när någon av bebisarna började röra på sig. Hunden stelnade till och spärrade upp ögonen. Sedan låg hon blick stilla och lystrade. Hon tittade konstigt på mig under resten av kvällen.

• Fru E

Själv får jag skäll så öronen snart åker av för en förändring jag gjort i mitt arbete

Var beredd på det men känns aldrig bra men jaja life´s a bitch

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans