• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Fjällbruttan

Hvidbrud skrev 2010-11-03 22:46:11 följande:
    Blommis, det kan vara miraklets dag imorgon också! Det tror vi! Sov nu rigtigt gott!

Word, vi kör på mirakeldag imorgon!!!

Sov gott älskade Blomman och låt dig vaggas till ro i sambons famn!

Kram

• Hvidbrud

He! Det tror jag också! Kallar den han hela tiden, men samtidigt är jag inte säker. Vi får vänta och se helt enkelt... En pojke trodde alltså fjällmannen! Tacka och buga söta du!

• Fjällbruttan

Ok... nu fattar jag ingenting, maken förklarade just att hans pappa kan se när de är med barn, på direkten för att han inte kan hitta vatten...
    Men maken kan hitta vatten så därför ser han inte om någon är med barn jättetidigt...

Snurrigt...

Men han vill se dina ögon också Blomman
    Inte bara magen

• Fjällbruttan

Nu ska jag gå och lägga mig och sova bredvid Fjällmannen-Saida

Puss och kram och godnatt!!

• Hvidbrud

Till fru sy alltså....

Hvidbrud skrev 2010-11-03 22:41:24 följande:
    Blev din jobbmail...
  • Hvidbrud

Godnatt fjällbruttan och fjällmannen-saida. Sov gott! Jag ligger redan i sängen i gästrummet, så jag ska sova gott utan mannesnark och babygny. Mmmmmzzzzzz....

• Ninnnis

Hvidbrud skrev 2010-11-03 20:29:02 följande:
    Har varit på kub och tittat på lille sprallebabyn! Fin och allt! 7,8cm och väntas komma 7maj! Låg och drck fostervatten och vinkde till oss där ute. E har blekt peka på magen när man frågar var babys är och pussar på den... Gullunge!

*hjärtar lilla sprallebabyn*

• Ninnnis

Ninnnis skrev 2010-11-04 07:32:49 följande:
      *hjärtar lilla sprallebabyn*

*hjärtar lilla E också*

• Ninnnis

Fjällbruttan skrev 2010-11-03 22:17:24 följande:
      Hmmm... jag vet att hans farfar såg det så fort de...Hrm... ursäkta uttrycket och känsliga... vänligen scrolla er nånannanstans!!Farfar såg det så fort de var "nyknullade"".....fråga mig inte hur...

• Ninnnis

Hvidbrud skrev 2010-11-03 22:33:54 följande:
    Emailad! Två nybakta magbilder! Bruttan: (hjärtar)

Jag vill också se! Helst vill jag se live, men jag nöjer mig med bilder så länge

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans