• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Norrskensflamman

Dagens bästa nyhet i Flammans deprimerade bubbla (hittills i alla fall, det kanske kommer fler?): Golf-jävla-helvetes-bilen gick genom ombesiktningen!!!!!!!!
    Det kostade oss visserligen drygt 3000 kr (jag spyyyyyr) med katalysatorbyte och skit, men nu är den besiktigad och klar för försäljning.
    Gäller nu bara att få ut nånting för den också!

*går och tar en stor koppkaffe*

• Ninnnis

Villemoa skrev 2010-11-04 09:16:54 följande:
      Hon skulle skriva "pyret" men annars är det rätt

Doh! *slår mig för pannan*

• Ninnnis

Flamman, skönt att cheferna vet hur det ligger till i alla fall så att det förstår om du behöver gå tidigare, dra dig undan etc.

Kram!

• Ninnnis

Flamman, jag håller med om att du var snyggaste häxan ever!

Villemoa, hoppas Puerto ligger exemplariskt i magen.

Fru Bygg, hur är det?

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-11-04 09:46:34 följande:
    Dagens bästa nyhet i Flammans deprimerade bubbla (hittills i alla fall, det kanske kommer fler?): Golf-jävla-helvetes-bilen gick genom ombesiktningen!!!!!!!!

Gött!

• passionsblomman

09.18 ringde Maria från CvL, "för hon ville ringa så fort som möjligt"

Jag sov, men flög såklart upp tvärvaken.

Ett av de två äggen är befruktat och imorgon får vi veta ifall det klarat sig vidare till delning.

Det är givetvis helt outhärdligt att bara ha detta enda att hoppas på, så jag slår inte volter direkt, som jag tror ni fattar. Däremot är det ju inte idag som är dagen då det blev tvärkört. Alltså har vi nu under ett dygn hälften av det vi hade går att hoppas på, och massor av tid att vänta.

Man blir glad och ledsen, livrädd, förhoppningsfull och allt annat på känsloskalan samtidigt. Slängs mellan rationella och cyniska tankar, snuddar vid drömcenariotankar och fylls utöver det av alla sorts tankar som ryms mellan hopp och förtvivlan.

Men nu vet vi det vi vet nu.
    Imorgon vet vi resten.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans