• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Hvidbrud

Har varit på kub och tittat på lille sprallebabyn! Fin och allt! 7,8cm och väntas komma 7maj! Låg och drck fostervatten och vinkde till oss där ute. E har blekt peka på magen när man frågar var babys är och pussar på den... Gullunge!

• Hvidbrud

Heja blomsteräggen! Ett räcker! Kramar om! Blommis, nu hoppas vi att allt delar sig fint och att guldägget som kommer, kommer trivas i dig! Nu ligger det i Guds händer och vi får ha tillförlit. Kramar om och stoppar om och kommer med lite varmt gott te.

• passionsblomman

Men vad fan! Allt jag skrev försvann!

*börjar om*

Tack för att ni finns och stöttar alla fina!
    Jag vet att det finns ett litet hopp även med så få ägg som vi fick.
    Men allt det här tar så jäkla mkt på krafterna och efter en nästan helt sömnlös natt och med en värkande mage så orkade jag inte skrapa fram en massa hopp och tro i eftermiddags. Ändå hoppas man så det värker av det.
    Om det bara vore ett led kvar-befruktning, så kanske det skulle kännas lättare, men förutom  det så ska det ju dela sig till dugligt embryo också. Jag vet inte hur jag ska stå ut med att inte få något tillbaka.

Jag har iallafall fått sova bort några timmar här på eftermiddagen, det är ju alltid något.  Jag ser allt ni andra har omkring er också, men jag återkommer till de kommentarerna när jag är lite mindre mosig i skallen.

• Leksi

Åh Blomman, fy sjutton för allt ni tvingas gå igenom. Hoppas av hela mitt hjärta att det kommer att gå hela vägen. De största kramar till dig.

• Leksi

Hvidbrud skrev 2010-11-03 20:29:02 följande:
    Har varit på kub och tittat på lille sprallebabyn! Fin och allt! 7,8cm och väntas komma 7maj! Låg och drck fostervatten och vinkde till oss där ute. E har blekt peka på magen när man frågar var babys är och pussar på den... Gullunge!

Grattis till lyckat UL och KUB!! Så underbart!! Och gulliga lilla E, så liten hon är. ♥

Fint datum också! Alfred är född den 4/5...

• Leksi

Villemoa, nu är det verkligen nedräkningen för er - det kan ju bli när som helst nu! *spännande!!* Hoppas lilla Puerto ligger kvar med huvudet nedåt tills det är dags.

• TinkerBelle

passionsblomman skrev 2010-11-03 21:05:42 följande:
    Men vad fan! Allt jag skrev försvann!*börjar om*Tack för att ni finns och stöttar alla fina!Jag vet att det finns ett litet hopp även med så få ägg som vi fick.Men allt det här tar så jäkla mkt på krafterna och efter en nästan helt sömnlös natt och med en värkande mage så orkade jag inte skrapa fram en massa hopp och tro i eftermiddags. Ändå hoppas man så det värker av det. Om det bara vore ett led kvar-befruktning, så kanske det skulle kännas lättare, men förutom  det så ska det ju dela sig till dugligt embryo också. Jag vet inte hur jag ska stå ut med att inte få något tillbaka.Jag har iallafall fått sova bort några timmar här på eftermiddagen, det är ju alltid något.  Jag ser allt ni andra har omkring er också, men jag återkommer till de kommentarerna när jag är lite mindre mosig i skallen.

*kramar*
    Du får inte ge upp nu. Det är klart att det går vägen den här gången!
    Skickar några extra tankar "dit upp" å dina vägnar och hoppas.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans