• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Ninnnis

YEY, Daa! BRA jobbat!

Nu ska jag träna med bästaste kollegorna. Ha en trevlig morfar!

• lanovia 08

Bara att ta lättare vikter.

Ninnnis skrev 2010-11-03 12:34:37 följande:
      Fast det är väl svårt att träna styrketräning utan tunga lyft?

• lanovia 08

Jag sitter med en supertrött skrutt i famnen o skriver m en hand. hon somnade i armarna på mig när jag lyfte upp henne ur matstolen

• lanovia 08

Fru E skrev 2010-11-03 15:02:09 följande:
    Själv får jag skäll så öronen snart åker av för en förändring jag gjort i mitt arbete Var beredd på det men känns aldrig bra men jaja life´s a bitch

• lanovia 08

Hurra Daa!!! Gött mos att du vann över FK!!

• lanovia 08

Flamman Fy för att behöva ta så mkt skit. Men ligger nog mkt i vad de andra skrivit

• lanovia 08
    Villemoa vilken dag du hade. Puerto vet att skaffa sig uppmärksamhet. Skönt att hon mår bra.

Tråkigt med den syster.
  • lanovia 08

Hoppas gör Blommis. Förstår att två ägg känns lite, men det räcker ju med ett bra!!

• Im yours

Hej sötisar.

Men hujedamig är det med män den här hösten, fnittrar oxå lite åt bruttans svärfar. Förlåt men det där med hjortronsylten var så farfarigt ........ Du får skaffa sjutillhållarlås. Men usch om jag börjar med sånt för barnbarnen , då får de allt nypa mig i öronen.

Min egen far. som jag inte haft kontakt med på två år ringde mig, och sa att hjärtmedicinerna han äter gör honom riktigt elak ibland. Försiktigt, nästan blygt inflikade han, och det har ju du fått lida av. Ja vad säger man, lilla söta pappsen ..... men det är aldrig försent. Jag fick en sorts ro i hjärtat som inte går att förklara.

Alla ni som väntar/ vill/har barn, vill bara säga att jag beundrar er. Jag har ju tagit steget ut till ett vardagsliv utan mina ungar. Jösses vad jag saknar minstingen ........ Länkar till min nya blogg, idag ett sorgset inlägg ........ men annars rätt kul.

blogg.expressen.se/liztheone/entry.jsp

Ta hand om er!!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans