• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Ninnnis

Idag hålls min tummar stenhårt för Blommis ägg, Hvidis UL och Fru E´s embryo!

Heja heja heja!

• Ninnnis

Daa, BRA att du har gått ner på halvtid, även om jag förstår att det känns lite konstigt. Men du, Skäggmannen, Axel och Fälga är viktigast!

Villemoa, vad skönt att Puerto ligger som hon ska nu. Hoppas de inte var för hårdhänta med er. Fast det kanske är svårt att vända en bebis i magen utan att vara hårdhänt?

Flamman, KRAAAAAAAAAAM allra finaste du!

• Ninnnis

Shit vilket busväder det är här idag. Regn, halv storm och nedsatt hastighet på bron. Tur att jag ska hålla mig inne resten av dagen

I eftermiddag ska jag träna på jobbets gym med två kollegor. Det blir första gången jag tränar styrketräning sedan innan äggplocket. Visst måste man kunna köra på som vanligt bara man tar det lite lugnt? Så här tidigt borde man väl inte behöva undvika vissa maskiner?

• ingenjörsbruden

Norrskensflamman skrev 2010-11-02 23:15:19 följande:
    *boxar, boxar, boxar, biter, fräser, vrålar, ryter, kickboxar lite också för att avsluta med ett Hulkenvrål!!! SEN, när jag är alldeles urlakad och liknar en urvriden trasa, med flammande kinder dock, så tar jag tacksamt emot de där tusenmiljader kramarna*

*hoppar i leopardhöfskynket o kastar mig ut i en lian o slår mig för bröstet o vrålar "tarzanvrål" håller i boxbollen o boxar lite på den själv osså....oaaaoaoaoaoaaaaaa...kom igen flammis...nu boxar vi*

• ingenjörsbruden

Ninnnis skrev 2010-11-03 07:43:46 följande:
    Idag hålls min tummar stenhårt för Blommis ägg, Hvidis UL och Fru E´s embryo!Heja heja heja!

*heja heja heja heja heja heja*

• ingenjörsbruden

Ninnnis skrev 2010-11-03 07:48:23 följande:
    Shit vilket busväder det är här idag. Regn, halv storm och nedsatt hastighet på bron. Tur att jag ska hålla mig inne resten av dagen I eftermiddag ska jag träna på jobbets gym med två kollegor. Det blir första gången jag tränar styrketräning sedan innan äggplocket. Visst måste man kunna köra på som vanligt bara man tar det lite lugnt? Så här tidigt borde man väl inte behöva undvika vissa maskiner?

Man ska fortsätta leva som vanligt i största möjliga mån......undvika hopp o skutt kanske....men man ska kunna springa (om man gjort det innan) så länge det känns bra i kroppen.......styrketräning ser jag inga som helst problem med.

Blås inte bort! Kram

• lanovia 08

Ninnnis skrev 2010-11-03 07:43:46 följande:
    Idag hålls min tummar stenhårt för Blommis ägg, Hvidis UL och Fru E´s embryo!Heja heja heja!

Oj händer allt detta idag? *känner mig helt väck*
    jag bryr mig verligen om er alla men just nu lyckas jag inte hänga med. *håller tummarna stenhårt*

• Fru E

*vink vink*

Jag vet att man ska undvika FL men ibland vinner djävulen i en maken skällde på mig duktigt igår kväll och imorse
    Otroligt dumt att googla på när tanten kommer, klart att man får upp de som inte fått tanten innan td medan vissa får den innan så som allt annat är mao

Blommis-håller tummarna för er idag!!

Ninnis-lev som du brukar göra men undvik att hoppa och studsa för mycket

Lanovia-hur gick det med vården igår

• lanovia 08

Fru E, visst är det dumt att läsa på FL och bli orolig i onödan, men ibland går det inte att hålla sig därifrån.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans