• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Soldemor

Börjar väl bli dags att dra sig iväg till syföreningsmöte innan kvällens date med kartonger.

• Ninnnis

Fjällbruttan skrev 2010-11-02 16:51:59 följande:
    Rapport från Villemoa:Frökern Puerto ligger numera som hon ska Villemoa kommer in ikväll och uppdaterar!Duktiga duktiga Puerto! Nu håller du huvudet neråt så du kommer ut snart

YEY! Heja Puerto! *andas ut*

• Hvidbrud

Heja puerto! Stanna nu där och sett till att komma ut snart! Vi är så nyfikna på vad du är för en liten snutta! Villemoa: hoppas att du mår bra och att det inte var allt för hårt för sin stackars kropp. Kram kram!

• Daa

Bravo, Puerto! Håll dig med huvudet neråt nu.

Hur mår du, Villemoa?

• Villemoa

Tassar in lite snabbt. Dagens event tillhör inte kategorin "sköna ting jag upplevt". Jävlar i mig så obehagligt det var! Nu ligger Puerto dock som hon ska får se om jag orkar in senare ikväll för längre uppdatering, annars tar jag det imorgon. Är såå himla trött! Det är inte utan att det var lite drama inblandat ett tag kramar till alla

• Daa

Kram, Villemoa. Vila dig nu, så kan du uppdatera oss mer när du orkar.

• Fru sy

Härligt Villemoa att hon ligger som hon ska!! KRam

• Norrskensflamman

Hej,hej Daa! Hur blev det nu, ska du vara sjukskriven eller jobba deltid? Du behöver verkligen vila upp dig nu inför det som komma skall.

Bobou: kul att se dig *vinkar*

Villemoa: Bra att Puerto intagit rätt läge. Hoppas hon hålls där tills det är dags. Synd att det inte var någon trevlig upplevelse för dig det där *funderar på hur man egentligen gör när man vänder ett barn inne i magen...hmm....*

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans