• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • lanovia 08

Jag kan inte öppna youtube sedan vi fixade våran dator. Något progam som saknas.

Panzer, så jävla sur. Hoppas allt går bra med systern.

• Fjällbruttan

Heloise skrev 2010-11-02 00:00:36 följande:
    Bruttan: härliga mattias som jollrar! Tänkte köpa en body till Elise som det står " I'm a pretty big deal around here" på Du vad trodde mattias för vikt och längd

3650G och 51 lång, fullgången tid

Har det uppskrivet i en kartbok eftersom han sa det på semestern

Gullig body Passar sälert till stövlarna

• lanovia 08

Självklarheter för vissa, för andra inte. Skönt att myrstegen är att rätt håll.
    kramar

Fjällbruttan skrev 2010-11-02 13:46:02 följande:
      Små små myrsteg åt rätt håll...Som att han vågar säga att det är en skitdagsom att han ger fan i att göra nåt för att han vill ligga på soffan i ställersom att han säger NEJ när nån vill att han ska göra nåt bara för att!som att han säger själv att orkar jag inte ber jag om sjukskrivning!som att han sover och sover och sover för att läka kroppensom att han bara vill att de som står han närmst får hälsa på just nuAllt detta är normalt för mig, en mänsklig rättighet...I mitt eget hem gör jag vad fan jag vill... det har han aldrig gjort, som att sova till elva tex, för vad ska folk säga om man inte är uppe och jobbar??Och jag anser att de ska "folk" skita i!Men än är isen nattgammal, men den blir starkare och vi halkar mindre

• Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2010-11-02 00:14:55 följande:
    Heloise, nog tror jag ni kan få igång amningen och mjölkproduktionen! Om du nu bara kunde få lite mer lugn och ro och vardag runt er än de senaste helt galna veckorna. Även om ni är där ni är, så är det kanske mindre turbulent nu, och ni kan få lite space för just sådant här, som annars får stå åt sidan.Mest är det eg för din skull jag hoppas på amningen. För att du ska få ha så många saker som möjligt som känns som "som det ska vara egentligen" och som är bara ert.Du har fått en sån hysteriskt speedad "oj jag blev visst mamma-experience ändå, så alla små saker i världen som kan få kännas helt "normala" önskar jag dig.

Word, som vanligt

Och så rätt, OM det blir lite lugnare så du får pumpa i lugn och ro, ha lillan hos dig och hon kanske snuttar så kommer mjölken att rinna till!
    Syrran sinade ett tag men det kom tillbaka fast det var nästan helt slut!
    Bröstmjölk är ett mirakel, men OM det inte skulle funka så har ersättningen den fördelen att då kan man mysa hos pappa också

• ingenjörsbruden

Massa kramar till Helipanzer!
    Hoppas på godartade besked från systern.

Elsie är bara för underbart söt!

Tittade på badfilmerna igår med Busan.

Hon vinkade o kastade puss till Elise alldeles av sig själv!
    från Busan!

• Fjällbruttan

Villemoa, hoppas Puerto har samarbetat med dig idag
    Undrar så hur det går för er!

Kram

• Fjällbruttan

Tinker, HEJ!!!

Tänker på dig varje gång jag skriver ordet ärkeas....
    Hoppas du har det bra!
    och att ärkeaset har råkat flytta till Kualalumpur...

• Fjällbruttan

Ingis, HEJ på dig!!

Stora I och mellan M undrar hur det är med den tokiga tjejen på BT som skulle tugga på läraret... läraret som för övrigt gjort bort sig igen, fast nu mot andra barn...håhåjaja!

Hur är det med Busan, förutom att hon kastar slängpussar

Tänkte på dig häromdagen, vi ska bygga ut...Kaos kommer att härska nästa sommar!

• lanovia 08

Oh vad det skall vara svårt att få vård i detta land. Ringa samtal hit och samtal dit.
    (Om det är lättare i något annat land låter jag vara osagt)

• ingenjörsbruden

Fjällbruttan skrev 2010-11-02 14:13:46 följande:
    Ingis, HEJ på dig!!Stora I och mellan M undrar hur det är med den tokiga tjejen på BT som skulle tugga på läraret... läraret som för övrigt gjort bort sig igen, fast nu mot andra barn...håhåjaja!Hur är det med Busan, förutom att hon kastar slängpussar Tänkte på dig häromdagen, vi ska bygga ut...Kaos kommer att härska nästa sommar!

Har en fruktansvärd huvudvärk, ont i bihålor men i övrigt ok...har fått sova hela natten men är ändå supertrött.....verkar inte bra.

Har inte tuggat på några lärare de senaste dagarna..... Men ställer alltid upp, säg bara till!

Så himla mkt jag skulle vilja kommentera här...men ja....jag hinner knappt skriva det jag gör....men har svårt att släppa er....*sätter mig o tjurar.....trivs bättre här...vill inte jobba*

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans