Godkväll i stugan!
Slinker in för en liten uppdatering, idag åkte panzer hem till ett hus fullt av både presenter( tusen tack!!) och räkningar( tack pappsen
). Elise har legat bra idag, hon får lite lite syrgas typ 2-4% när hon får mat och när de ändrar läge på henne, annars klarar hon sig med enbart cpap. Hennes koldioxidvärden har legat fint idag, och läkaren har ordinerat inhalatorer, med natriumklorid, verkar fungera bra so far.
Vi har upptäckt vilken jävla skillnad det är på personal och personal, en del har bra koll andra vägrar lyssna. Har sett till att nattpersonalen ska säga till morgonpasset att hon MÅSTE ha sin nackrulle, annars säckar hon ihop och då samlas allt slem.
Jag har itne hunnit läsa men jag såg att ninnis fått tillbaka, håller alla tummar tår och även Elise minitår och tummar för ett stort fett +!
Blomman och bruttan och flamman; fy för okänsliga ouppskattande män! Skickar varma kramar till er.
Imorgon har jag tid för mitt sår, jag hoppas verkligen inte att de måste öppna upp det, jag pallar inte mer knivar och klämmande och smärta. Som grädde på moset har jag fått en svampinfektion( go figure med antibiotika nog för en elefant) så just nu jonglerar vi livmoderinfektion, sårinfektion och svampinfektion, jag gör inget annat än äter medicin, alt stoppar upp medicin 
Att bo på hotell har sin tjusning men inte när man måste
Jag saknar Panzer och Elise men det är som det är. Trots att det var en bra dag för oss så var det en väldigt dålig dag för neo/iva, jag tror att ett barn dog idag, alt blev rejält mkt sämre, för bebisen är borta och föräldrarna höll på att lämna rummet nu när jag åkte, och mamman så helt förstörd ut. De har gråtit i korridorer, gråtit i fikarummet, gråtit i slussen etc, så det måste ha skett nått hemskt. Dessutom hade en av bebisarna på vår sal en jävligt tuff dag och hennes mamma har gråtit och ylat i flera timmar på salen. Jag fattar att hon äår ledsen men det är så jobbigt att höra någon gråta och gråta i timmar. Vi lever på hoppet att de har löst problemet med koldioxiden och att vi får åka hem asap!
Puss och kram