• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • lanovia 08

Godmorgon.
    Jag har bestämt mig för att glömma alla sidor ni har skrivit som jag inte har läst, jag kommer bara stressa upp mig om jag skall satsa på att hinna läsa dem. Istället börjar jag om här och nu och skall se om jag kanske hinner med er liiite mer i framtiden.

• lanovia 08

Ingis skönt att det går bättre med mannen. Eftersom jag hängt med så dåligt det sista, har ni sökt hjälp för att få rätsida på det hela eller fått ordning på det själva??

Flamman, härligt att se att du börjar se en tendens till skillnad hos maken. Du är starkt som orkar!

• lanovia 08

Säg den förälder som inte blir duktig på pekfingervals.

Grodan vet när det är dags att bajsa. Hur gammal är hon nu?

Hoppas du och maken blir vänner snart.

Fjällbruttan skrev 2010-10-18 08:02:32 följande:
    Go´morrn!Sitter med liten Groda och kör enhands pekfingervals...Helipanz...wow för lilla Elise men shit shit shit vilken pärs ni går igenom!!Hoppas att alla värden blir toppen omg. så ni får komma till gävle!Och att alla infektioner och kantarellinvasioner försvinner NU!!Kramar om!

• Ninnnis

God morgon!

Oj vad ni har skrivit! Jag ska försöka läsa ikapp under dagen, jag ville bara tala om att jag lever.

Kram på er så länge!

• lanovia 08

Idag fick jag "väcka" maken lite. Spillevinken här är jättemammig. Är nästan bara jag som duger. Varpå maken lätt går undan och säger att men det är ju lika bra att du tar henne, du hör ju hur arg hon blir om jag försöker. Jo sa jag men då är det ju bra om du tar henne nu på morgonen och jag promenerar med hunden, då får hon ju mer tid med dig (detta är en fördelning som maken gillar då han vill vara så mycket han kan med E).
    Han har så lätt för att bara säga, alla barn blir mammiga och det är ju lika bra att hon får vara med dig då.
    Men jag tror att det är då han som pappa behöver försöka ta lite mera plats.

• lanovia 08

Hej Ninnis.
    Skönt att du lever. Hur mår du?

• lanovia 08

Var det nu i början av veckan som Fru E skulle få insatt ägg?

• Norrskensflamman

Fjällbruttan skrev 2010-10-18 08:08:21 följande:
    Flamman, jag köpte min lilla tiara där till brölloppet, och tjejernas hårsmycken, servicen var perfekt

Ja, det var klanderfri service. Hade lovat henne att skicka bilder på mitt hårsmycke och hur det blev... men kom ihåg det först nu. Pinsamt.

Ninnis, HEEEEEJ! .-p Hur mår du?

• lanovia 08

Heloise skickar massa kramar och styrka.
    Är ni kvar i Uppsala? Var starka, för varje dag som går kommer ni en dag närmare den dag ni får ta hem er dotter.

• lanovia 08

Skönt att höra att det inte är jag som överreagerar när det gäller folk som stoppar saker i munnen på stumpan.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans