• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Norrskensflamman

Lanovia; Trist med folk som inte frågar först. Jag är dock en sån som lätt skulle kunna glömma att något kan vara allergiframkallande, men just jordgubbar och nötter vet man ju såklart om att de är väldigt allergiframkallande. Och så brukar jag fråga mamman först... Men jag skulle, i all välmening kunna glömma fråga om jag får ge ett kex t ex, om det är nåt jag själv brukar ge till mina barn.Bra att du sa till i alla fall!
    Jag brukar få påminna våra bekanta att de inte ska ge våra barn godis. De får bara lördagsgodis. Nu vet de själv om det, så de brukar lägga undan i såfall till lördag.

DAa:  *hjärtar Axel o Fälga som gör bicikletas i mammas mage*

• Fjällbruttan

Daa skrev 2010-10-18 11:43:25 följande:
    Heloise, Panzer och lilla Elise: så många kramar till er! Förstår att det är en tuff miljö att vistas i. Hoppas att ni snart får komma till Gävle. Flamman: fina hårsmycken. Bra med framsteg för maken. Han verkar ju tänka till nu iaf. Lanovia: jag tycker inte heller att du överreagerar. Ingis: så skönt att höra att ni har lättare att förstå och lyssna på varandra nu. Jag har tagit det ganska lugnt. Orkar inte så mycket annat. Axel och Fälga har också tagit det lugnt. Lagom lugnt. Förra helgen var de så lugna att jag blev nervös och i onsdags (eller om det var torsdags ) övade de bicycletas så jag fick ligga och skratta åt magens krumbukter istället för att sova. Imorgon är det dags för viktskattning. Lite nervöst, men bara lite. Ninnis: KRAAAAM! Kjell: tack för klargörande. Blommis och Bruttan: kram till er. Ni är toppenkvinnor och det är synd att era män just nu inte verkar förstå vilket kap de har gjort som får vara med just er.

Gulle dig!!

Pussa på Axel och Fälga från surkärringen

• Ninnnis

Soldemor, vad tråkigt med din kompis Hoppas det visar sig vara så lite allvarligt som bara möjligt.

• Fjällbruttan

Nu ska jag återgå till den muntre felfria gubben som bara är "snäll"...

Kor är snälla.... de har man i en hage, inte i huset....
    Kanske dags att bygga en hagge.....

Hmmm...

Förresten, nu bajsade Grodan

• Soldemor

Ninnnis skrev 2010-10-18 11:57:34 följande:
    Soldemor, vad tråkigt med din kompis Hoppas det visar sig vara så lite allvarligt som bara möjligt.

Ja, jag hoppas och ber för henne!

• muggles

Ninnnis: tack!

Nu när man hänger lite här så är det livsfarligt, det känns som man kan fastna och börja läsa bakåt för att förstå alla kommentarer...

• Ninnnis

muggles skrev 2010-10-18 12:04:23 följande:
    Ninnnis: tack! Nu när man hänger lite här så är det livsfarligt, det känns som man kan fastna och börja läsa bakåt för att förstå alla kommentarer...

Ungefär som i er tråd...

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans