• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Norrskensflamman

Huvudvärken har släppt, men lilla K är krasslig. Nu stiger tempen igen mot kvällen.

Jag gav henne febernedsättande idag så att hon skulle orka äta. Då vart hon piggare och tempen sjönk till 39,5. Nu är den uppe i 40.1 igen.

• Klockarbol

*smyger in från granntråden*

Vinkevink till Norrskensflamman och tack för besöket
    Hoppas lilla K piggar på sig från sin höga feber snart!

Egentligen sygläste jag bara lite för att se om det var några nyheter från lilla familjen HeliPanz. Hoppas ni har bra under omständighetrna alla tre!

Konstaterar också att det måste vara något i luften - även här i stugan har den manliga hälften uppvisat ett inte speciellt smidigt beteende hela dagen :/

*smyger ut från BT för att dräpa drakar*

• Aleta

Hemma igen, mamma har passat på att storstäda när vi var borta. Det ger mig lite dåligt samvete, men samtidigt är det jätteskönt!

Flamman, hoppas att ni blir friska snart allihop!

• lanovia 08

Tiitar bara in snabbt innan hundpromenaden för att ge alla en kram. Hinner inte stanna och läsa.
    Men på denna sida hann jag se att Blommis behöver extra mycket kramar, så du får en hel massa utav mig. Skall försöka läsa sedan för att se vad som hänt hos er Blommis.

• lanovia 08

Idag är vi en trött familj, igen. igår natt fick vi en väl behövlig vila och sovmorgon. Inatt har lilltösan sovit hur oroligt som helst och vi har fått samsas om att ta hand om tjejen hela natten.

Igår var vi på ett sådant där intressant släktkalas igen som på vissa vis driver mig till vansinne. Varför kan inte folk tänka längre än näsan räcker när det gäller bebisar???? :-]

• lanovia 08

skulle det vara

Oj nu är familjen redo för att gå här så då måste jag nog lämna er igen.

• Fru sy

Norrskensflamman skrev 2010-10-16 22:13:30 följande:
    Huvudvärken har släppt, men lilla K är krasslig. Nu stiger tempen igen mot kvällen. Jag gav henne febernedsättande idag så att hon skulle orka äta. Då vart hon piggare och tempen sjönk till 39,5. Nu är den uppe i 40.1 igen.  

Stackars lilla K, hur är det med henne idag?

• Villemoa

Flamman: hur är det med lilla K idag? Stackaren att ha så hög feber, hoppas hon kryar på sig snart!

• Fjällbruttan

Hallå!

Blomman, KRAM, i mängder!

Herregud, jag äter inte hormoner men exakt samma sak pågår här och är nog jobbigt utan hormoner... Önskar jag kunde snappa bort dig ett tag, linda in dig i bomull och läka ömma hjärtat!
    Dessa så enormt verbala herrar... och man vill ju inte ha månen utan just som du skriver:det räcker med en gullig mening!

Håller med Klockarbol. det verkar vara nåt som går...

Och då får vi svepa in fru Sy i samma bomull bredvid, för denna älgjakt kan göra en galen... helt plötsligt finns likasom ingen annan.....
    Fast samtidigt sak vi kvinnor FÖRSTÅ att de minsann gör det för familjen
    Ugh store hövding, jag blir SÅ glad när du släpar hem dött kött som JAG får ta hand om samtidigt som du i säcken packar fläsk och godis och fan och hans moster och far ut och har kul med kompisarna och glömmer att ens FRÅGA hur familjen mår!!!
    Pssst... det finns kött i frysen på konsum!!

Gaaahh...

• Fjällbruttan

Flamman, hoppas att sjuklingen är lite bättre idag!

Kramar till er allihop!

Lanovia, kul att se dig

Ingis, har gråa filten dragit sin väg?

Aleta, skönt med städat hus efter er roadtrip

Kram till er alla!!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans