• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Norrskensflamman

OJ, vad ni har skrivit idag. Finns inte en chans att jag ska kunna kommentera allt !

Men jag vill i alla fall skicka en massa kramar till kämpen Elise. Härligt att höra!

Dfk, mysigt upplägg du har för fredagskvällen

Jag har haft en jobbig dag på jobbet men i slutet så kändes det bättre i all jäkla jobbighet.

Och nu avnjuter jag det andra glaset vitt vin och snart är det Idol och jag ska kolla på det och snusa mina gullungar i nacken!

Ninnis; HUR går det och HUR mår du???

• Norrskensflamman

Vill också framföra mitt stora tack till er underbara tjejer som peppar mig med underbara ord och ger mig kraft o energi i det här jobbiga som jag o maken genomgår. Det betyder enormt mycket för mig och jag blir varm i hjärtat av  ert engagemang och stöd

Nu ropar lilla K att jag måste komma och se Barda, hon vågar inte se det utan mig... såååååå Bye, bye for now *vinkar*

• Soldemor

*skriver boklistor och snorar bland tangenterna*

*...och såklart, tittar på Söt-Rickard*

• Hvidbrud

Jag jag jag!

Norrskensflamman skrev 2010-10-15 21:08:56 följande:
    Är det bara jag som tycker Linnea i Idol är supercool och härlig?? *ser mig förvirrat omkring* Aleta
  • Hvidbrud

Ingis: lemongrass i Malmö? Trio också i Malmö. Har aldrig varit där men det verkar vara en helt fantastisk restaurat med fast sjurätters med lokala råvaror... Åh, måste googla efter hemsida nu...

• Norrskensflamman

Nu har jag gått över till rött...vin

Åh, vad Jay Smith är bra.

Men bäst ikväll var ändå Geir.

Jag älskar verkligen Toto, såg dem när de var i Luleå. Brukar alltid bli så besviken när andra försöker göra deras musik, men ikväll blev jag verkligen *blown away*

• passionsblomman

NU mina vänner är jag i spraypåverkat tillstånd och så här på tionde dagen precis så sårbar och trasig som jag uppenbart blir av den här hormonstormen.
    Jag har rykt ihop mesd sambon på exakt samam vis som förra gången-med "jag känner mig så ensam i det här" och skrikit så halsen värker och gråtit så ansiktet är helt ömt och svullet.

Och han tycker att allt är precis lika orättvist som alltid. "För han JOBBAR ju för att vi ska ha råd med det här (alltså ska jag förså hur oändligt mycket han bryr sig) och min smärta kan väl inte HAN göra något åt"

Och så gör allt bara ont och man undrar varför man utsätter sig för det här öht.

Fast att för mig vore en liten fråga "hur är det med ryggen idag" eller ett litet erbjudande om att massera den onda ryggen med lite liniment, liksom hela skillnaden.
    Jag fattar inte att det ska varas så jävla svårt att få fram VAD det är man saknar/behöver/längtar efter utan att allt bara blir ett stort gräl.
    Jag säger ju ""jag behöver dig" Inte "Du är värdelös" Varför hör han inte det?

Och tro mig, jag vet hur mycket av hans kärlek som ligger i det där klassiska"Jag jobbar för min familj-alltså bryr jag mig om min familj mest av allt i världen" men till och med en som valt en sådan man behöver lite verbal och fysisk kontakt ibland. 

Sorry, där kom en depp-spya så här på fredagskvällen.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans