• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Cantaton

passionsblomman skrev 2010-10-14 22:59:55 följande:
    Hallååååååååå!Sms från Heloise:"Elise är mkt bättre! Ute ur respiratorn och pigg! Sprid på BT"*sprider för fullt*
  • Fjällbruttan

Hallååååååååå!Sms från Heloise:"Elise är mkt bättre! Ute ur respiratorn och pigg! Sprid på BT"*sprider för fullt*

We like a lot!!!

Lilla hjärtat, håll dig nu till c-papen och låt bli att skrämmas!!

Lyssna på mammas mjuka röst och vila trygg, känn pappas mjuka händer omsluta dig och väx tills de händerna är små!!

Kram till hela familjen!

• Fjällbruttan

Trött och less brutta på väg i säng...
    Inte f-n blir då pistvakten mer intellegent med hojt i kroppen...(orkar inte tjafsa mer om det men hatar att de dricker i jaktkojan)
    Tillslut ville jag bara avsluta det mycket sura och griniga samtal han ringde ikväll, med sin jävlasegadummafähundsjaktkompis skrikande i bakgrunde!
    Varför tror vissa att de hörs bättre om de vrålar i mobilen???

Fick då höra vilken jävla surkärring jag var och det var då inget trevligt att ringa hem för jag vill ju bara lyssna på hans polare!
    ????????
    Jag säger ju att jag bara hör L skrika, jag hör inte dig och jag vill prata med DIG!

Godnatt och sov så jävla gott då!!

Jamen fint och smart samtal... och inte vart jag sur, näpp, jag blev skitledsen och förbannad!!

Ljusen i mitt liv fixade dock till kvällen, jag blev bjuden på I´s kommentarer:

Vilket jävla pucko... blåsa sista cellerna han har med idioten...jaja..se karlar..

Och lilla M hade fixat fruktsallad och så fick jag hårbottensmassage!!

Längtar till vårt fredagsmys imorgon

Kram på er

• Daa

Åh, vilka sköna nyheter att få såhär på morgonen! *glad*

• Hvidbrud

Vaknade inatt av att jag hade forsande näsblod. Gick upp och tvättade mig, men var tvungen att lägga mig på golvet för att det pep i öronen och susade i hela hjärnan... Känner mig lite skakis idag, men det är väl inget farligt?

• Aleta

Hvidis, men oj!
    Jag tycker att du ska ringa vårdcentralen och kolla, hellre en gång för mycket!

Hurra för Elise! Fortsätt på den vägen och hoppas, hoppas det blir färd till Gävle snart.

Jag dansar förresten med i fertilitetsdansen! Fantastiskt att man får bilder också Ninnis!

Blomman, man måste ju börja övningsskriva om inte annat. Alla kända författare brukar ju har några tidiga alster som kommer ut igen efter att de fått sitt genombrott.

dfk, vad händer hos dig?

Fru Sy, jag mådde ju själv illa 7 månader av 9, men jag vet precis vad du menar med att man tror att alla andra är så strålande lyckliga. Var riktigt ego nu och låt mamma komma hem och städa åt dig. Tänk dig in i hennes situation, tänk om det var din dotter som låg och mådde illa, klart att du skulle vilja göra något för henne!

Fjällbruttan, hur det nu än är med karlarna så har de i alla fall gett mig ett gott skratt nu på morgonen. Pistvakter och låsta dörrar.

• Villemoa

Vilka underbara nyheter!!

• Villemoa

Bruttan: ja se karlar...tur att du har dina härliga tjejer!

Hvidis: usch vad läskigt! Håller med Aleta om att du ska ringa v-centralen.

Ninnis: jag tänker på dig idag!

• Villemoa

Idag ska jag ta Lilla M och åka till biblioteket. Hon är en riktig bokmal så det borde passa henne bra

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans