• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Fru sy

passionsblomman skrev 2010-10-14 19:30:44 följande:
      Jooo föratt...föratt...Jo föratt jag måste ha levt lite mer så det finns något att skriva tänkte jag.Jag vet så lite här i världen än.

Om du börjar nu lan du ju skriva flera böcker Blomman!

• Norrskensflamman
    Fjällbruttan skrev 2010-10-14 18:58:18 följande:
    Flamman, kramar om dig varsamt och häller upp varm choklad med vispad grädde och rom. Sen får du sätta dig i sköna fåtöljen och får fotmassage av mig, masserade axlar av lilla M och så får stora I ge dig massor av energi!Hon är fantastisk på att ge energi..Tycker om dig!Kram
    Tack

Tycker om dig också vännen

Ninnis: Wow! Emryo på foto och usb.   Teknikens under.

Och livets under finns nu inuti dig och nu ber vi för att det stannar kvar där.

Ninnis, tänker på dig och skickar styrkekramar inför begravningen.

Vårt extrabarn stannar en till natt. Så nu har jag tre ungar i vårt lilla badkar!

Maken har varit mer uppåt ikväll. Det är nog en himla anspänning för honom att gå på de där samtalen. Där är han jättespänd, avvaktande, väldigt anti-anti och spelar oberörd och påpekar hela tiden att han minsann inte pratar känslor med NÅN... tjena.

Sen efteråt gick vi och åt lunch tillsammans, vilket var bra, det lättade upp stämningen lite. Ikväll har han varit mer uppåt och lättad, t o m lagat kycklingen färdigt när jag kom hem.

• Fru sy

Norrskensflamman skrev 2010-10-14 20:23:16 följande:
    *vinkar till Fru Sy och stryker försiktigt på magen*

*Vinkar tillbaka, och ger dig en stor kram* Häligt att mannen är på bättre humör ikväll 

• Leksi

Åh shit Ninnis, nu är det verkligen på riktigt!! Er långa resa har tagit er ända hit och måtte nu det här perfekta lilla 8-celliga embryot hitta en fin plats i livmodern att fästa på. Åh, så innerligt jag hoppas på ett plus för er den 25 oktober. Och tummarna hålls för 6 eskimåer till frysen!

Stor styrkekram inför imorgon, hoppas det blir vackert och värdigt och inte alldeles för tungt. KRAM

• Leksi

Norrskensflamman skrev 2010-10-14 20:23:16 följande:
    *vinkar till Fru Sy och stryker försiktigt på magen*

Har den börjat synas än Fru Sy? Det kan ju vara något att glädjas åt mitt i all tristess och illamående. Kram till dig också!

Har du hunnit prata med din väninna om förlossningen? Lät ju som en himlans lång sådan...

• Leksi

På lördag ska jag åka och hälsa på lite släkt i Gävle. Önskar jag på något sätt kunde ta med mig hela Heloise-familjen! (Bor ju dessutom bara 3 mil från Akademiska.) Hur har det gått för er? Hoppas verkligen allt är bra med lilla Elise och att det snart finns en plats för er på neo i Gävle. Tänker på er varje dag och tycker ni är så starka! Så otroligt onödigt mitt i allt detta traumatiska att behöva tjafsa med läkarna, hoppas det löst sig å det bästa! Stora kramar!

• passionsblomman

Leksi, fem till frysen är det! Det sjätte har hon ju fått tillbaka!

Hej förresten! -Fast din plupp är inte grön längre. Hej ändå!

• passionsblomman

Hallååååååååå!

Sms från Heloise:

"Elise är mkt bättre! Ute ur respiratorn och pigg! Sprid på BT"

*sprider för fullt*

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans