• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Hvidbrud

Jag är ledig idag och har lämnat e på dagis och ligger och SOVER! Välbehövd sömn som denna ettan så väl behöver för det börjar bli trångt där inna för den lilla limen, så stor är den nu, som en liten lime! Thaitjejerna har genomskådat mitt tillstånd, men jag blånekar. Först vill vi göra nuppet innan vi berättar så att allt är ok. Jobbet är tungt som attan men kollegerna är det gulligaste jag har varit med om i mannaminne, så det gör det till en glädje att gå till jobbet och skrubba bajsiga toaletter och moppa kropshår och andra ortevligheter... Mitt nyfikna sinne tycker ju att det är roligt att gissa hur de som bor i rummen är... Skulle jag varit författare skulle jag samla massa idéer till ett persongalleri och varför de olika tar in på hotell...

• Norrskensflamman

Hallå alla! susar in som hastigast. kramar och tumhållningar till alla som behöver
    Stoooooor kram till Elise och hennes föräldrar. Hoppas idag är en bättre dag. ♥ Tänker på er!
    Ninnis, gud så spännande !

Vi har varit på samtalet.
    Det gick så där. Lite bättreän förra gången.
    Orkar inte ventilera just nu, men det kommer så småningom.

Kram på er. Måste jobba. Har ett h-vete här på jobbet också.

• Hvidbrud

Fru sy: mi. Svägerska fick också cellförändringar på livmodertappen i sin första graviditet. Bra att det upptäktes och gjorde något åt det i tid. En snabb op så var hon bra! En födsel kan ju sträcka sig över flera dagar och när bebis är ute kan det ta lååång tid innan man kommer på att omvärlden kanske vill veta att bebis har kommit.(att det finns en omvärld när man har bebisen i famnen är faktiskt ganska svårbegripligt...)

• Hvidbrud

Kram Flamman! bra att det gick lite bättre! Heja heja! Men klart att det är skitjobbigt! Du är en så underbar fru och medmänniska som orkar gå igenom detta! Min hjältinna! (kniper en tår till)

• Fru sy

Fick precis veta att min kompis fått en liten flicka inatt.

• Fru sy

Skickar oxå en stor kram till dig Flamman

• Villemoa

Hvidbrud skrev 2010-10-14 13:05:31 följande:
    Hjärtar lilla M! Hur stor ålderskiljnad blir det på lilla M och lilla Ny?

Är det mig du frågar?  2 år och 8 månaders ålderskillnad blir det.

• Villemoa

Fru sy skrev 2010-10-14 13:07:53 följande:
    Fick precis veta att min kompis fått en liten flicka inatt.

Härligt!!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans