• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • ingenjörsbruden

Heloise skrev 2010-10-13 23:10:20 följande:
    OK, en tvättäkta skitdag. Vi skulle in till akkis när telefonen ringde och läkaren berättade att Elise hade fått det jobbigt på morgonen och helt ur det blå tvingats tillbaka i i respirator. Vild panik och taxiresa med kvävda snyftningar för att komma till vår lilla dotter. Elise har alltså legat i respirator hela dagen men efter ett slemstopp i respiratorn nu på kvällen är hon tillbaka i CPAP så får vi hoppas hon slipper intuberas igen... Dagen har varit fylld av en massa skit och tjafs med läkare som vi klarat oss utan- Har dock sluppit lägenhetshotellet och bor nu på Park Inn, en ljusglimt i en annars mörk dag. I övrigt mår Elise ok men jag och H är mentalt dränerade och nu blir det sängen, en kort uppdatering, har inte energi kvar för något annat.   /Panzer

Hoppas denna nya dagen bär med sig massor av glädje, goda besked, solsken o mycket kärlek och värme till er alla.
    Massa kramar till er alla!

• Ninnnis

NEJ, Panzer, det skulle ju inte vara mer strul nu! Jag hoppas att ni har fått en lugn natt tillsammans och att ni har kunnat sova ordentligt. Måtte idag bli en bra dag för Elise!

• Ninnnis

Fjällbruttan skrev 2010-10-13 23:42:11 följande:
     Stora I sov lite oroligt så jag strök henne över håret och då vänder hon sig om och säger mamma, mamma, krama mig!! Och som jag kramade henne    

*hjärtar stora lilla I*

• Ninnnis

Fjällbruttan skrev 2010-10-13 23:44:02 följande:
    Ninnis, håller i handen jag med och hoppas att ni välsignas med ett litet pyre som fastnar imorgon!Kram

Tack!

• Ninnnis

Lanovia, vad DUKTIGA ni har varit med köket! Hoppas ni får möjlighet att bara njuta ett tag av det ni har åstadkommit. Tack för lyckönskning och kram på dig!

• Aleta

Styrkekramar till familjen Helipanz! Hoppas att detta bara var ett litet undantag och att allt går framåt från och med nu.

• Fjällbruttan

Godmorgon....tror jag....

Dagens rapport till SMHI:

5,7mm snöfall, snöbyar och snöblandat regn

Marken helt eller mer än delvis snötäckt

2 cm snö (och då tog jag i i underkant eftersom det dervade i snöstormen i natt)

BBBRRRRRR 

• Aleta

Instämmer: Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

• Fjällbruttan

Ninnis, hur mår du idag?

Kan tänka mig att nerverna sitter utanpå kroppen
    Åh vad jag håller alla tummar och tår för er!

Håller med Blomman, detta kommer att bli spännande månader så hu!!
    Men så tycker jag att vi gör som Flamman bestämde, vi beställer en jättelik
                ++++                      +++                        ++++                      ++++
          +++        ++++      ++++      ++++        ++++        +++        ++++       ++++
    +++                      +++                      ++++                      ++++                       +++

KRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAM

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans