• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Hvidbrud

Ninnis: jag jobbar hela nästa vecka, tror jag, måste kolla upp det, jo lördag till fredag.... Zzzzzzzzzzzz...... Ska jag skicka den till dig så har du den på måndag?

• ingenjörsbruden

passionsblomman skrev 2010-10-13 14:03:31 följande:
    Tack EA för eskimå-input! Då var jag någorlunda rätt ute trots allt. OMG vad intensivt och ruskigt spännande det kommer att vara nu i en massa veckor! Hur tusan ska vi behålla lugnet genom hela den här resan? javisstja-hålla handen! *sträcker ut en liten men rätt stark floristhand*

Jaaaaa *räcker osså ut alla lediga händer*

Def nagelbitartider som väntar!

KRAAAAAM!!!

• Ninnnis

Hvidbrud skrev 2010-10-13 14:41:49 följande:
    Ninnis: jag jobbar hela nästa vecka, tror jag, måste kolla upp det, jo lördag till fredag.... Zzzzzzzzzzzz...... Ska jag skicka den till dig så har du den på måndag?

Söta du! Om du kan och vill skicka den så hade det varit jättegulligt! Så kan vi boka in en maggnuggningsdate senare

• Aleta
    passionsblomman skrev 2010-10-13 12:12:23 följande:
    Aleta, åh är det DÄR du är. Jag hann börja oroa mig att du fått en riktig depp-down-period och gömt dig. BRA att du gör roliga saker!
    Ja, gulliga maken tyckte att det bästa med John Cleese-kvällen var att höra mig skratta riktigt ordentligt.

Tack för att du tänker på mig, men det lättade otroligt mycket efter vårt inboxande.

Jag är också helt fascinerad över detta med ivf och eskimåer. Ett solklart nobelpris!
    Det blir verkligen spännande framöver.

Jag fick gå en sväng till en naprapat idag, hade så ont i höften och rumpan på ena sidan efter allt knatande med barnvagnen (det är ju så låååångt till allt i Stockholm). Det blev en riktig hästbehandling, stötvåg. Ont som tusan gjorde det, men ska vara effektivt. Naprapaten skakade på huvudet efter att ha klämt på min rumpa och sa att det där har du haft i säkert tjugo år. (Tjugo, jag har minsann haft min rumpa hela livet jag. )

Krya på dig Solde!

• Ninnnis

Aleta, vad härligt med John Cleese-skratt! Men trist med höften och rumpan

Hvidis, inboxar!

• passionsblomman

Aleta, man kan ha mer i rumpan än man någonsin kunnat föreställa sig har jag märkt! JÄDRAR vad ont det gör när man ska ta itu med eländet som knutat ihop sig där! *illvrålande smiley*

Angående nobelpriset är det ju för jäkligt att han får det så sent att han tydligen är så skröppig och i det närmaste senil att han nog inte kan ta emot det själv.

• Norrskensflamman

Oj oj, här håller jag också tummarna för alla eskimåer!!

Plusvåg, plusvåg, plusvåg +++++++++++++++++++++++++++++++++

Vet ni, när jag var och bowlade med jobbet för två veckor sen. Jag hade så JÄÄÄÄÄÄ**A ont i röven, eller rättare sagt i ena skinkan efter 1½ dag, så jag höll på att gå åt. Snacka om otränad man  är. Träningsvärk av... bowling...?

• Norrskensflamman

Men det där blev ju ingen våg, utan mer som ett rakt streck...

Solde krya på dig!

Och kram på dig Aleta, så härligt att du fått skratta. Skrattet läker, lite, lite i taget.

• Norrskensflamman

Jag har fortfarande ett extrabarn här som ska sova en natt till.

Ska gå och jaga dem i säng nu. Jag har varit med dem på barnkören, vi promenerade och så gick vi förbi affären och jag hade TRE betjänter

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans