• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • ingenjörsbruden

Hvidbrud skrev 2010-10-15 07:25:55 följande:
    Vaknade inatt av att jag hade forsande näsblod. Gick upp och tvättade mig, men var tvungen att lägga mig på golvet för att det pep i öronen och susade i hela hjärnan... Känner mig lite skakis idag, men det är väl inget farligt?

Hmm ring o kolla, sötnos!
    Skönt att höra att du trivs rätt bra på jobbet fastän det är slitigt o inte luktar tårta hela tiden.

Villemoa: Min är osså bokmal!

Bruttan: vilket garv jag lag av....hahahahaha hojt o pistvakter! Ja dessa karlar....men det lätt rätt mysigt med hårbottenmassage.

• ingenjörsbruden

Blommis: Jag köper första boken av dig på stört! Hur är det med huvudvärken?

Fru sy: förstår din frustration.....*kramar om* Den som väntar på något gott.....*försöker peppa*

• ingenjörsbruden

O ninnis: Du kan TRO att jag gick omkring hållandes tummen igår....svårt att göra besiktningar....men ALLT för dig! Foton o grejer redan! Oj va fräckt!

• ingenjörsbruden

Blommis: Om du saknar din gråa yllefilt....så har jag nog hittat den....mellan mina öron återfinns den idag.....helt ooootroligt seg o svårt att fokusera......längtar verkligen till att gå hem....

• Hvidbrud

Så, nu har jag ringt vårdupplysningen. De sa att en gång är ingen gång. Det kan vara ett svagt blodkärl som brustit bara. Han trode inte att det hade något med graviditeten att göra. Men det tror jag. På ett helt ofarligt sätt. Slemhinnorna blir skörare, blodmängden ökar, jag jobbar i mycket torr luft och dtack inte nog vatten igår. Fick adressen till vårdcentralen som har öppet i helgen om det skulle ske igen.... Ja ja. Nu får jag äntligen tvättat madrassskyddet i alla fall... Inte en dag för tidigt...

• Hvidbrud

Tänker också på ninnis idag och har stoppat ner en osynlig hand o hennes ficka som hon kan holla i om hon behöver. Kram på dig, gumman!

• Ore

Tittar in från granntråden och skickar STORA VARMA KRAMAR till HeloPanz-familjen Hoppas det var ett tillfälligt bakslag att Elise fick återvända till respiratorn, och att den genetiska kartläggningen visar att hon är helt ok

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans