• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Norrskensflamman

Blommis: största kramen till dig. Jag förstår vad du menar, fastän jag inte sprejat hormoner. Såklart du vet att det ligger oändligt mycket kärlek som ligger bakom makens jobbande, men ibland behöver man en KRAM, att någon stryker en över kinden och håret och SÄGER HÖGT att man är det viktigaste och vackraste som finns i världen för dem. Puss min vän ♥

• Norrskensflamman

Blommis, är det oförskämt att dyka in i andra tråden... jag "råkade" gå in där eftersom här var lite stiltje... Jag är så sugen att kommentera det här med att pendla när man har småbarn hemma...

• Hvidbrud

Blommis blommis blommis: kom hit så jag får rå om dig lite! Finaste finaste du! Kramar om hårt och länge och en näsduk. Det är inte kul att vara där mitt i hormonkaoset där känslorna övetskyggar allt. Det går över det går över det går över. Men det hjälper ju inte ett dugg just nu. Kramar om och sträcker ut en hand, finaste blommis, ni ska nog komma igenom dethär. Kram kram kram

• Aleta

Ni är bara för underbara allihop! Vet ni det?

Nu sveper jag om Passionsblomman med en rosa filt med blommor på och masserar hennes rygg litegrann. Bäst att plocka fram lite god choklad och en balja te också.

Förresten står jag också på Blommans bokköplista!

• Norrskensflamman

Alltå fy vad jag känner mig påverkad av 4 halvfulla vinglas. Hur är det möjligt?!

först 2 halvfullla glas vitt 13% och sen två halvfulla glas rött 13% och jag kännner mig jävligt påverkad. Fan jag blir rädd. Kan det vara för att jag inte ens druckit vin till maten på flera veckor?

• Norrskensflamman
    Aleta skrev 2010-10-15 23:11:36 följande:
    Ni är bara för underbara allihop! Vet ni det? Nu sveper jag om Passionsblomman med en rosa filt med blommor på och masserar hennes rygg litegrann. Bäst att plocka fram lite god choklad och en balja te också. Förresten står jag också på Blommans bokköplista!
    DU är också underbar Aleta, visst vet du det
  • Norrskensflamman

Nu pussar jag alla godnatt i tråden , för jag känner att det är dags för den här damen att gå och nanna. Jag har inhalerat en massa barnschampoolukt ikväll, snusat mina barn i nacken och det är så ljuvligt. Som balsam för en tilltufsad själ. Att spontant få höra "Mamma du är bäst" och "Mamma jag älskar dig", det kan läka vilket sargat hjärta som helst ♥

• passionsblomman

Norrskensflamman skrev 2010-10-15 22:30:14 följande:
    Blommis, är det oförskämt att dyka in i andra tråden... jag "råkade" gå in där eftersom här var lite stiltje... Jag är så sugen att kommentera det här med att pendla när man har småbarn hemma...

Går man in sådär ödmjukt som du pratar nu så är det väl bara roligt! Klart du ska skriva då! De vet ju om att det finns massor av smygisar och att grannarna läser!

Skillnad när folk plötsligt hoppar in och vräker ur sig vad som helst, eller bara skriver som om de alltid hängt där utan att ens säga hej!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans