• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Ninnnis

Soldemor skrev 2010-10-05 11:05:16 följande:
    ...och där blev det fuktigt i mina ögonvrår!

I mina också!

• Ninnnis

Fru E skrev 2010-10-05 10:57:01 följande:
    Ninnis-vi får nog sitta i uterummet om vi inte vill bli stela som ispinnar men vi kanske ska försöka boka ett datum (ahhhhhhhh vi som inte har någon ordning vad ska alla tycka )

Äh, bara vi får dina goda bakverk så är vi nöjda

• andbeyond

Lilla Elise, Välkommen till världen och kämpa nu du vackra lilla själ!

Stora Kramar till mamman och pappan också, försöker skicka så mycket energi och kraft det bara går.

• Villemoa

...och i mina.

• Oupsie

Ytterligare en i granntråden kikar in för att säga att jag tänker på Heloise, Panzer och lilla Elise. Har smygläst er tråd lite de senaste veckorna och det verkar som att Heloise har haft en ganska kämpig graviditet och så händer det här också . Hoppas så att allt kommer att gå bra!

• lanovia 08

Välkommen till världen Elise. Grattis Heloise och Panzer!
    Var nu stark Jullan och kämpa på. Må allt gå vägen, ber gör jag inte ofta men nu gör jag det.
    *massa kramar och styrka till familjen*

• lanovia 08

Här har vi haft en orolig natt och morgon. Maken har varit orolig för sin hälsa, vill inte gå in på detaljer, och idag varit på akuten. Oroliga ord som han har sagt och hans rädlsa har skrämt upp mig rejält. Men verkar som att allt är ok och de trodde att det var stressymptom han har. Och det skulle ju inte få någon att ramla baklänges av förvåning. han är stark och stresstålig men så som vi lever just nu: renovering och ett boende som får kaos att verka städat, jobb han skall sköta, Ellen som sovit extremt dåligt på nätterna etc.
    Resten av dagen har han tagit semester och vi skall ta det lugnt hela familjen och hoppas att han mår bättre snart.

• Daa

Precis. *väntar, hoppas, bävar, ber*

Fjällbruttan skrev 2010-10-05 10:55:04 följande:
      Jag går runt med telefonen, vågar inte släppa den...Samtidigt förstår jag om de inte orkar just nu, tänk vilka dygn de har haft och är de vakna vakar de nog hos lilla fina Elise...Men ont i magen av oro har nog vi alla... vill ju så gärna höra att det går bra för Jullan!

• lanovia 08

ja här rinner tårarna

• Fru E

Ninnis-har stressat maken lite nu med att jag MÅSTE ha en ugn snart så jag kan baka mina tårt/kakbeställningar i oktober/november

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans