• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Villemoa

passionsblomman skrev 2010-10-05 17:24:23 följande:
    Det här tycker jag är en sådan klassiker på BT:www.brollopstorget.se/Forum-1-11/m3839431.htm...En fråga ställd fast man inte vill ha svar. Iallafall inte svar som man frågat, utan svar som man tänkt sig. Eller vad det nu är folk vill ha.Och svaren, "gör precis som det känns rätt för DIG" är ju också så meningsfulla.Intet nytt under solen.

En riktig klassiker! Handlar nog mycket om kontrollbehov också! Fan vad trist att behöva planera sin egna möhippa, det ska ju vara en kul grej där man själv är gäst. Nåja, denna tråden är varken den första eller sista i kategorin "klassiker-på-BT-där-folk-vill-ha-de-svar-de-tänkt-sig".

• passionsblomman

Villemoa, jamenvisst!

-Du förresten, du menar väl inte händelsevis Ninnis och inte Nenne däruppe i ditt förra inlägg?
    För Nenne har ju nu välsignats med den inte alldeles så lilla Pricken, efter alla ivf:er, FET och vedermödor.

• Villemoa

passionsblomman skrev 2010-10-05 17:51:41 följande:
    Villemoa, jamenvisst!-Du förresten, du menar väl inte händelsevis Ninnis och inte Nenne däruppe i ditt förra inlägg? För Nenne har ju nu välsignats med den inte alldeles så lilla Pricken, efter alla ivf:er, FET och vedermödor.

Klart jag menar Ninnis!! Snacka om att man är disträ....

Nenne & Pricken har jag koll på, smygläser ju i den tråden ibland

• Villemoa

passionsblomman skrev 2010-10-05 18:21:59 följande:
    Hihi, jag förstod det, både det disträa och att du har koll på Nenne, hon slank med så naturligt där...

• Norrskensflamman
    passionsblomman skrev 2010-10-05 17:24:23 följande:
    Det här tycker jag är en sådan klassiker på BT:www.brollopstorget.se/Forum-1-11/m3839431.htm...En fråga ställd fast man inte vill ha svar. Iallafall inte svar som man frågat, utan svar som man tänkt sig. Eller vad det nu är folk vill ha.Och svaren, "gör precis som det känns rätt för DIG" är ju också så meningsfulla.Intet nytt under solen.
    Jag kunde inte hålla mig...
  • dfk

Flamman, hoppas att det kommer att gå bra framöver på mötena. Kanske du kan få prata enskilt med någon en liten stund om det är svårt när maken nekar till det du säger. Eller kanske inte är bra att prata förbi någon, jag vet inte. Det var bara en tanke.

Undrar så hur det går för Heloise o Panzer o deras lilla Elise...

• Daa

Flamman: tråkigt att det inte gick bra. Jag hoppas att det kan vända och bli givande och konstruktivt. *styrkekramar*

Solde: grattis till lägenheten! Så roligt att ni fick den!

Ninnis: en massa peppkramar inför allt.

Blommis: åh, så det är dags för den tunga, blöta filten nu... *kramar om*

Villemoa: jag läste "Ninnis", men nu ser jag ju att det faktiskt står "Nenne".

Disträa verkar vi vara allihop, i väntan på nyheter, i funderingar på hur de har det, Heloisefamiljen... *skickar varma tankar och kramar till dem*

Nu är för första gången ett första förstautkast till mitt klagobrev till FK ihopknåpat. Min fråga är: skulle någon som är bevandrad i försäkringskassiska och lite av en språkpolis kunna tänka sig läsa igenom och komma med synpunkter? För jag förstår mig uppenbarligen inte på FK. Om du känner dig villig och manad kan du kanske inboxa mig din mailadress. *lägger huvudet på sned och försöker se söt ut*

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans