• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Norrskensflamman
    Villemoa skrev 2010-10-05 22:50:13 följande:
    Flamman: mamma Villemoa säger åt dig att stanna hemma, så det så!
    Jag kanske tar dig på orden. Maken har redan erbjudit sig att köra barnen till skola och dagis.

Han har dessutom varit SOCIAL och TREVLIG och kokat kaffe, fixat fika och SAMTALAT med mig och min kusin som kom hit och presenterade sin nya kvinna. Han är själv från Helsingborg, bott i SThlm flera år och nu har han hittat kärleken i Norge och lagt både sjukgymnastyrket och säljarkarriären på hyllan och öppnat... håll i er alla tanter... CHOKLADFABRIK!!  Lilla K som älskar choklad vill ABSOLUT att vi åker dit på besök

• Villemoa

De är lyckliga, det är det viktigaste!! Jag gillar varken konjak eller whiskey men drick för mig också! Känner mig också otroligt hedrad över att de tar sig tid med oss!

• passionsblomman

Visst ja, den biten om Heloises två helt ensamma timmar på uppvaket, då hon inte visste om hon hade ett levande aarn eller ej och hon hade sagt åt Panzer att följa med till Elise, men sedan inte fick veta mer. Två timmar...det är ju för tusan nen evighet i det läget!

Öht har ju dessa 36 timmar för dem varit så totalgalna och intensiva att jag KNAPPAST har fått med vad deegentligen varit med om. men lite iallafall...

• Norrskensflamman
    passionsblomman skrev 2010-10-05 22:56:22 följande:
    Visst ja, den biten om Heloises två helt ensamma timmar på uppvaket, då hon inte visste om hon hade ett levande aarn eller ej och hon hade sagt åt Panzer att följa med till Elise, men sedan inte fick veta mer. Två timmar...det är ju för tusan nen evighet i det läget!Öht har ju dessa 36 timmar för dem varit så totalgalna och intensiva att jag KNAPPAST har fått med vad deegentligen varit med om. men lite iallafall...
    Jamen Gud, vilken EVIGHET med helvetes kval och ångest och ORO det måste ha varit. Fy fabian. Skönt att de alla blir väl omhändertagna nu och sedan också. Finns nog en del att bearbeta efter en sån chockartad förlossning!

• Norrskensflamman
    Villemoa skrev 2010-10-05 22:55:53 följande:
    De är lyckliga, det är det viktigaste!! Jag gillar varken konjak eller whiskey men drick för mig också! Känner mig också otroligt hedrad över att de tar sig tid med oss!
    *går och häller upp en konjak för Villemoa också* Eller vill du hellre ha rysk öl
  • Klockarbol

Här gråts tårar av lättnad såpass att maken lite oroat tittade på mig och undrade hur mycket feber jag hade egentligen!

inte heller jag gillar konjak eller whiskey men blev lovad en kopp extramumsigt te att fira med

Tack snälla PB för att du vidarebefordrar och stort, stort tack till Heloise och Panzer som låter oss veta!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans