• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • passionsblomman

Norrskensflamman skrev 2010-10-05 23:15:06 följande:
    Den andra tråden du nämner, var det den där MIkabella var med?  

Just det! "bry sig om -tråden"

Nä hörni, nu får jag ta mig samman efter allt känslosvall. Min sambo blev kvar ensam uppe med filmen när Heloise ringde, så jag kanske ska gå upp och tala om att det var BRA nyheter, så här ett par timmar senare...Närmare bestämt tre timmar senare när jag räknar efter.

Ses i morrn tråden!

• Villemoa

Firar vår tråd 3 år?! Hurra! Vet inte exakt när jag hoppade in men nog är det mer än ett år sen eftersom det är lite drygt ett år sen mitt MA. Tror att jag hoppade in strax efter bröllopet i april förra året.

• Klockarbol

Har nu läst högt för maken som även han hälsar och hoppas att de goda nyheterna bara fortsätter och fortsätter

• Norrskensflamman

Och jag är så glad att jag fick vara med, gammal tant som jag är, fastän jag inte planerar fler barn. Men jag tycker det är så härligt OCH spännande (verkligen!) att följa bebisverksamheterna här. FRamför allt så är det så trevliga människor här.

Och rubriken I Vått och torrt-genom allt och inget-tillsammans stämmer verkligen.

Alla har vi våra vedermödor. Tillsammans är vi starka.

Hur är ordspråket (hjälp mig någon)... den med delad glädje är dubbel glädje... och att sorgerna blir lättare att bära när man delar dem med någon...

*filosoferar*...*och dricker öl*

• Villemoa

Såg programmet men hade ingen aning om vem hon var! Är hon den blonda tjejen?

Norrskensflamman skrev 2010-10-05 23:23:35 följande:
    Såg ni Mikabella i Halv åtta hos mig förra veckan?? HOn var jätteduktig!
  • Villemoa

Håller med i allt du säger! Nu ska jag krypa ner bredvid min lilla sjukling och pussa på henne extra samt buffa på pyret i magen. God natt go vänner, jag är glad att ni finns!

• Norrskensflamman
    Villemoa skrev 2010-10-05 23:32:17 följande:
    Såg programmet men hade ingen aning om vem hon var! Är hon den blonda tjejen?
    Yes.

Det är rätt Villemoa, ta hand om Moa (hoppas hon kryar på sig) och klappa magen din.

Natti natti.

Maken kommer här med grönt te, citron, honung och Rigabalsam åt mig. Ska dricka det och gå och sova.

• Fjällbruttan

Jag är så lycklig just nu, genuint lycklig!!!

För att Elise är en så stark tjej med så fantastiska föräldrar som delar allt detta med oss, för att den här tråden finns och att jag bestämde mig för att jag skiter i om jag ser i kors i morgon, jag måste in och kolla innan jag lägger mig

Tack snälla Blomman för din uppdatering och TACK underbara Heloise som mitt i allt detta kaos tar sig tid att ringa, du är fantastisk!! Helt otroliga är ni allihopa!

Jag bara bubblar av lycka just nu, tänk att man kan verkligt störtgråta så man skakar bara för att man blir så glad!

Heja Akademiska, fortsätt att ta väl hand om "vår" familj, och
    Heloise och Panzer och lilla underbara vackra Elise, ta hand om er också!!

Kramar i massor

• Fjällbruttan

*häller upp te och skålar för mig själv i köket*

Alla andra här sover.. jag har meckat tårta för att kunna ta sjuka Grodan i lugn och ro imorgon, hon vill bo antingen på mig eller maken, så han fick ta ett kvällskift

Fast nu är hon en barracuda... BET mig TRE gånger ikväll när hon ammade...AJ!!

Kram alla ni andra, tänker på er och tycker så mycket om er!!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans