• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Daa

Hur blev frieriet? *nyfiken*

ingenjörsbruden skrev 2010-10-06 11:48:15 följande:
      Kommer du ihåg det?! Hihihi ja det var maaaaassa planer o fixelitrix o frågade alla mellan himmel o jord.....

• ingenjörsbruden

Daa skrev 2010-10-06 11:36:01 följande:
    Åh! Kramkalas och bajs- och mensrapporter! Och så en massa paprikor på det.

O blädderbara paprikor osså dessutom!

• ingenjörsbruden

ingenjörsbruden skrev 2010-10-06 11:49:53 följande:
      O blädderbara paprikor osså dessutom!

Måste vara himla smidiga att handla...tar typ ingen plats alls!

Asch...jag är lite stolligare än vanlig idag.....blev osams med maken IGEN igår...suck!
    Men har skrivit ett superlångt mail till honom som han förhoppningsvis kan o hinner läsa utan att bli irriterad......har fortfarande svårt att nå fram o kunna berätta hur jag mår UTAN att han tar det som ett påhopp eller blir sur o irriterad.

• BrudSommar2006

PB, vilken fin rapport, jag fick till sist ge upp väntandet igår kväll!

Dfk, ja tänk att jag lyckats missa att du hänger här i granntråden, då hade jag tittat in och hejat tidigare. Ni verkar ha haft en bra sommar i alla fall. Kram på dig! Våra katter har levt livet på Öland och blivit halvt förvildade i sommar och nu har de precis varit där tre veckor igen med mina föräldrar, vi har nämligen varit där en vecka själva över skördefesten men får inte plats med både dem och barnvagnen i bilen.

EA, tänk, jag minns inte när jag hade att göra med en paprika senast, jag minns inte ens när jag ens såg en senast. Jaja, så är det att vara föräldraedig i förorten...

Aleta, jag förstår att det varit fortsatt tufft för er då, hoppas att ni får lite ro snart.

Jag har nu klarat mig utan mens i nio månader om man nu får vara värst åt andra hållet. Fast bara för att jag skriver det så kommer den väl nu. Den kunde gott hålla sig borta för all framtid tycker jag. 

• BrudSommar2006

PB förresten, så ni har alltså flyttat er lite mellan ett par trådar, fast ni har hållit på länge här också då, precis som vi i den andra. Hur hittade du till BT? Var det blombuketternas förtjänst?

• ingenjörsbruden

Daa skrev 2010-10-06 11:49:19 följande:
    Hur blev frieriet? *nyfiken*  

Hahahah det är så längesen så det är nästan preskiberat....hahahaha

Nä men jag fejkade ett migränanfall på skottdagen 2008....men hade tagit ledigt från jobbet...så under dagen så packar jag en väska med ombyte o träningskläder till maken som jag lämnar hos hans föräldrar....dit fick han gå o träna o duscha o SEN komma hem. Då hade jag städat hela lgh, hämtat italiensk mat från favorestaurangen i storstan, hämtat bilen från verkstan, fixat levande ljus i hela lägenheten o dekorerat med rosenblad och ljuslyktor från ytterdörren o in till köket....där fanns god mat o massor av levande ljus o jag stylad från topp till tå i "den lilla svarta"......
    Sen fick han gå in i vardagsrummet där jag spelade Sonja aldens "Du är allt" o varpå jag lyfter på en liten duk o därunder fanns en jätteros med två ringar på o så friade jag!

• Soldemor

Fru E skrev 2010-10-06 11:47:40 följande:
    Soldemor-bor ni långt ifrån idag? Ingis-*klappar händerna*

Sisådär 1,5 mil utanför stan'! Österut!

• ingenjörsbruden

Soldemor skrev 2010-10-06 11:59:24 följande:
      Sisådär 1,5 mil utanför stan'! Österut!

Hmm jag bor 1 mil österut....o staden D.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans