• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • ingenjörsbruden

Åhh herreguuuuud vilken glädje!!! Tårarna sprutar här osså!!! Viiiiilken glädje!
    O vilken TJEJ!!! En riktig fighter!!!!

Fy fasen för att inte veta hur det är med ens barn......*ryser* o de där minuterna....med bedövning mm så blir de ännu längre.....Stackars Heloise!!!

Tack för att ni delar era händelser med oss, Elise o Panzer o Heloise!

Skum fråga mitt i allt....är det ett stumt e på slutet på Elise eller uttalas det osså?
    Jag har problem med min beeetoning....

Blommis: VÄRLDENS största KRAAAAAAM för att du är så underbar o vb infon till oss! O tack för smset...kunde sova mkt bättre inatt!

• ingenjörsbruden

Blommis: Jaaaa det är ju dags att fira tråden! Jag trillade in på BT dec-07 eller jan 08 när jag började planera frieri o sen bröllopet....jisses det är ett tag sen!

Delad glädje är dubbel glädje.

• ingenjörsbruden

Attans att jag missade Mikis på tv...får kolla om den finns i repris kanske.....

GRATTIS lille A som är redan 5 månader o en stooooor gosse! Hjärtar osså när de plaskar vatten!

• Fru Bygg

Grattis till lille A som redan är fem månader! Hur är allt med er Leksi? Kommer du vara mammaledig ett tag till eller?

• Aleta

Grattis igen Heloise och Panzer! Underbara Elise ser verkligen till att uppta all er tid!

Passionsblomman! Tach för din underbara redogörelse om familjen HeliPanz. 

Solde - grattis!

Flamman - klart ni ska ha rätt hjälp, hoppas att ni får möta en riktig läkare/psykolog nästa gång.

Daa, jag vet inte vad FK letar efter tyvärr. Du bara måste få igenom det nu!

Hej Brudsommar! Jag mår ganska bra, men vi har haft gravsättning och det tog mycket hårdare på mig än vad jag trodde att det skulle göra.

Grattis till lilla A Leksi!

Min lilla dotter fyllde tre igår, tiden bara springer iväg.

Flamman - chokladfabrik! Berätta mer!!!

• Fjällbruttan

Godmorgon

Hoppas att alla har en bra dag, här är det lite trött men annars rätt bra.
    Ska pröva något nytt idag, min menskopp....
    Vet inte riktigt om jag orkar känna Tjohoooo..jag har fått mens och kan pröva den,
    känns mer som....Ähhhh, kunde den inte väntat längre

Fast jag har alltid fått tillbaka mensen snabbt, men Grodan är ju bara 5,5 månad så nog kunde den väntat längre!

Nu måste jag ila... Liten Groda fyllde just blöjan med snorbajs, det är så äckligt!!
    Grönt och slemmigt och ont i magen får hon av det, uäck!!!

Började just skratta!
    Lilla Vild har börjat gå på toa, äntligen, so susade just förbi och hojtade att jag ska bajsa! Ja gör det lilla gumman
    Just nu är det jätteviktigt att få gå själv och klättra upp och sätta sig..
    Efter en liten stund hör jag:
    -Mamma, bajset har kommit, TJOHOOOO

Nu har jag två dyngungar  

• Aleta

Fjällbruttan! Tack för bajsrapporten.
    (Jag var värre, fick mens efter tre månader trots helammande, hade ju ställt in mig på en lååång semester. )

• Fru Bygg

Jag fick också min efter tre månader. Spännande att testa menskoppen ju. Du får berätta hur det gick sen.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans