• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Daa

Tack, Blommis, för rapporten. Måste torka tårarna, jag också. Grattis, Heloise och Panzer, till den mest perfekta, vackra och underbara lilla dotter! Så glad att det har gått bra.

• Ninnnis

Åh herregud! Jag sitter här på jobbet med tårar som rinner och ståpäls på hela kroppen. Finaste lilla familjen! Det finns inga ord för lättnaden att det har gått bra. Jag vågar inte ens tänka på hur nära det var... *ryser*

Heloise, Panzer och Elise, GRATTIS och HEJA och HERREGUD vad starka ni är alla tre!

*mållös*

• Ninnnis

Och TACK för att ni delar allt hemskt och underbart med oss. Och tack Blommis för eminent rapportering!

• Ninnnis

Flamman, du är inboxad.

Blommis, hösten -07 stämmer nog bra tror jag. Det började ju med en "Gå ner 5 kilo till bröllopet"-tråd som blev en "Må bra och glädjas åt varandra"-tråd som sedan flöt ihop med den här bebistråden. Ni har alltså betytt MASSOR för mig de senaste tre åren

Jag läste på Mikabellas blogg att hon hade varit med i Halv åtta hos mig, men jag såg det inte själv.

• Ninnnis

Så häftigt att detta forum kan ge så goda vänner, även irl. Och det är som sagt rörande vilket engagemang det finns när sådant här händer, även från andra trådar. Vi är visst så tätt sammankopplade att vi till och med blandar ihop våra namn

• Fru Bygg

Nu har vi äntligen fått tillgång till internet igen och det första jag gör är att skriva välkommen till lilla Elise och grattis till H och P. Vilken kaotisk förlossning och alldeles för tidigt, men håller alla tummar för att allt ska gå vägen!

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-10-05 22:48:49 följande:
    Jag lovade att trycka på det viktigaste "att vi är så lyckliga!" *trycker*
    Åh, jag blir aldeles tårögd igen!
  • MSW

Åh vad skönt att det är bra med lilla familjen! Hann bara läsa att det skulle komma rapport, så var väldigt nervös idag! Hoppas allt bara blir bättre och bättre med Elise och hennes lyckliga föräldrar!!

• dfk

Godmorgon!
    Tack snälla blomman för uppdateringen!
    Jag är så glad och lättad för er skull Heloise och Panzer till lilla Elise! Stora kramar

Flamman krya på dig!!

Brud o sommar, Åh! vad roligt att träffa dig här! Ja, jag började hänga med här eftersom tanttråden ebbade ut, och jag vill inte skiljas från mina fina trådisar!
    Jodå katterna har det bra! Vi har varit ute med båten, fiskat och hoppat iland på mysiga öar med picnic under sommaren, men nu är båten uppdragen. Det är nu själva fisket börjar säger maken men han får stå från land o fiska. Hur mår du och familjen? Hoppas att ni har haft en fin sommar också!
    Kram

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans