• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Daa

Oj, Lanovia! *kramar om* Hoppas att ni får någon rätsida på det hela.
    Förresten, skönt att läsa att det känns bättre kring amningen.

Flamman: lycka till idag.
    Du gör det rätta i ditt föräldraskap och jag instämmer med dem som säger att du är en fantastisk mamma, fru och vän. Skönt att du fått många kloka ord till hjälp.

Ninnis: så nu börjar det dra ihop sig på allvar?

Ja, det är fint att se hur många som bryr sig.

• Fru E

Lanovia-nej men usch för maken bra att ni tar det lugnt idag! Kanske lite mycket med renovering, barn, hund, svärföräldrar etc på en gång?

• melondoft

Kan inte låta bli att kika in och skicka mina varmaste hälsningar till Heloise och Panzer även här. Kämpa på nu Elise, du är jättestark och har många många människor runt dig som älskar dig!!

*smygläsare som även är lite smått smygläsare i "granntråden" men har vågat mig fram rätt nyligen*

• Norrskensflamman

Lanovia: Låter lite oroande med makens hälsa. Hoppas det går att få rätsida på. Ni har haft VÄLDIGT mycket omkring er nu sista tiden. Kram!
    Något som är positivt är att du verkar ha slappnat av lite kring amningsoron. Låter klokt att ta en dag i taget.

Nu är jag så nervös att jag vill bara kräkas. Dels för lilla Jullan och dels för att jag och maken snart ska iväg till, ja ni vet vart.
    Mardrömmen är väl om vi träffar nån bekant däer eller påvägen dit. Även om det inte är något att skämmas för så är det en sån grej som kan få maken att balla ur totalt, vända på klacken och gå därifrån...

Jag känner mig dessutom ännu dassigare idag med riktig snorsnuva, täppt i näsan svidiga ögon och ont i munnen(?!).
    Axlarna värker pga massor med jobb och stress (månadsskifte ni vet). Blä. Jag vill bara krypa under täcket och sova.

Nog med ego. Det fixar sig.

• Aleta

Kraaaam Lanovia och kraaaam Flamman.

Jag tror att vi skulle behöva träffas för ett jättestort kramkalas allihop.

• Ninnnis

Men Lanovia, vad obehagligt med din make! Hoppas att det inte är någon fara och BRA att ni har tagit ledigt resten av dagen. Krama lite extra på maken och hälsa honom från mig.

Flamman, jag håller tummarna för ett smidigt och givande möte! *kramar om*

Usch vad mycket jobbigheter det är i tråden nu...

• ingenjörsbruden

Nu har jag försökt skriva något i flera minuter men det går bara inte.....

Är osså jätteorolig o hoppas att allt är bra med hela lilla nyblivna familjen.

Många underbara fina ord som skrivits, kämpigt att läsa när man sitter på jobbet i öppet landskap. Tänk så många fina människor som finns o som visar att de bryr sig! *rörd in till märgen*

Stora kramar till Flammis o till Lanovia osså.......hoppas att allt går bra o att det känns bättre ikväll för er båda!

Fru E: asch....bara att träffas gör ju att vi inte ser något som helst annat!

• Fru sy

Grattis H och P till er lilla tjej, säger som de andra att hon måste vara en liten kämpe nu. Och det har vi bestämt att hon är! Tänker på er i mänger!!!

• ingenjörsbruden

Melondoft: såg att du skrev om barnstorlekar i den andra tråden....försöker hålla mig i denna tråden även om jag smygläser lite i den andra mellan varven......
    Låter som att din lille klimp är en stor rackare....precis som min lilla klimp.....hon fick strl 86 när hon var 8 månader...långt i ärmar o så men precis som du skrev....räckte inte till i längden på byxorna... o strl 86 har hon haft nu ett halvår.....o använder man tröjor så kan hon lätt ha 86 ett tag till.....men bodysar som man knäpper i grenen börjar bli för korta........ så ung när de är runt året så börjar det ta liiiite längre tid mellan strl hoppen....

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans