• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • melondoft

ingengörsbruden: jo, han är en lång och ståtlig rackare! ^^ Har kört body hittills just för att jag tycker det är bra när det täcker ryggen/magen mellan byxorna och tröjan men börjar inse att det kanske är dags att gå över mer och mer på tröjor. Dock tycker W att det är jätteroligt att dra i flärparna till blöjan så den hänger på trekvarten om man inte har koll på honom. ^^ Men vi får se hur det utvecklas. Än så länge funkar 80 bra i body. Man kan ju göra så att man kör 86 i byxor och 80 i bodys/tröjor. Finns ju inget som säger att man måste köra samma storlek i båda. ^^ Tack för ditt svar förresten!

• Ninnnis

Fru E skrev 2010-10-05 13:23:53 följande:
    Så när kommer ni allihopa

Ja, när ska vi bestämma? När passar det dig?

• ingenjörsbruden

melondoft skrev 2010-10-05 13:24:01 följande:
    ingengörsbruden: jo, han är en lång och ståtlig rackare! ^^ Har kört body hittills just för att jag tycker det är bra när det täcker ryggen/magen mellan byxorna och tröjan men börjar inse att det kanske är dags att gå över mer och mer på tröjor. Dock tycker W att det är jätteroligt att dra i flärparna till blöjan så den hänger på trekvarten om man inte har koll på honom. ^^ Men vi får se hur det utvecklas. Än så länge funkar 80 bra i body. Man kan ju göra så att man kör 86 i byxor och 80 i bodys/tröjor. Finns ju inget som säger att man måste köra samma storlek i båda. ^^ Tack för ditt svar förresten!

ett tips till...byt till up n go...så kan de inte pilla av sig blöjan! Vi kör vanlig blöja på natten. O så får du lära honom var naveln är! Det gillar iallfall min lilla loppa! O ska alltid kolla så mammas navel är kvar...hahahaha

• ingenjörsbruden

Ninnnis skrev 2010-10-05 13:28:25 följande:
      Ja, när ska vi bestämma? När passar det dig?

Ja....när passar det dig, Fru E?

• melondoft

Jo, vi har up & go, men är fortfarande lite småskeptisk till dem då det första han gjorde var att bajsa igenom den så jag fick torka överallt... så har bara de på när han precis har gjort sitt behov ^^ men just nu står han faktiskt här bredvid mig i up & go och t-shirt. :P *ler* Ja, får försöka lära honom naveln. :P Tack! :)

• Fru E

Ingis,Ninnis-tja vi har inget inbokat på helgerna alls faktiskt och inte på kvällarna heller så beror på hur snabbt ni vill komma jaaaaa ni andra är ju med välkomna!

• passionsblomman

Tjaba Melondoft!

Hörni, just nu är det bara en sådan overload av allt jag blir orolig för, vill peppa i och som jag bryr mi om när det gäller er allihopa, att jag fasen inte vet hur jag ska sortera ut det. Vilken massa saker det är!
    Jag blir helt splittrad i skallen!

Nu kan jag tex plötsligt inte alls minnas när det var du sa att det var prel ÄP Ninnis? Var det nu på torsdag? eller nästa?

• Ninnnis

Blommis, det blir ju lite att man pladdrar på om allt möjligt mer och mindre väsentligt, fast man innerst inne bara tänker på familjen Heloise.

Vet inte vilken avdelning det tillhör, men nytt VUL på torsdag och preliminärt ÄP på måndag.

Och du, du kan nog vänta dig ett mms ikväll

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans