• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • ingenjörsbruden

Soldemor skrev 2010-10-04 12:39:41 följande:
    OK, vi som är religiösa börjar be nu!

Lilla Jullis, var nu snäll o gör som mamma o pappa (o alla andra osså) vill o bo kvar o bli stor o stark! Snälla!!!! *orolig till tusen*

• andbeyond

Blommis: Jag måste lämna datorn, uppdatera mig om det händer något via sms är du snäll. Fortsätter be i tystnad och håller alla tummar att allt ska gå bra.

• Fjällbruttan

Här hemma håller vi alla tummar och tår vi kan och får jag höra nåt från Heloise så skriver jag in det så klart!

Har folk hemma på arbetsmöte nu, ska bara sluta grina innan jag fortsätter mötet!

Kommer in senare

Kram

• lanovia 08

Jullan, snälla rara liten stanna kvar där du är ett tag till. Usch nu blir jag riktigt riktigt orolig. HOppas det går vägen. Uppdatera så fort ni får höra nägot. .

• passionsblomman

Andbeyond, självklart! Panzer sa ju att han uppdaterar via mig, och självfallet för jag vidare.
    Fy bubblan! Det här var inte vad vi menade med attt Heloise skulle sluta jobba....

• Fru E

Heloise-här kommer kramar med ändå till sjukhuset! Min brorsdotter kom i v 29-30 ca där de inte kunde hejda värkarna men när hon väl kom mådde hon bra och slapp kuvösen relativt snabbt och är idag en vanlig tjej
    Men visst ska den lilla stanna några veckor till för det bästa!

• Daa

Japp.

Soldemor skrev 2010-10-04 12:39:41 följande:
    OK, vi som är religiösa börjar be nu!

Många kramar till Heloise, Panzer och Jullan.

• Villemoa

Jag som inte är ett dugg religiös tänker be en sväng jag också!

Snälla lilla Jullan, stanna kvar så länge du bara kan! Usch, nu blir jag riktigt, riktigt oroad. Måtte det går bra!

Kramar till både Heloise och Panzer!!

• Ninnnis

*skyndar in på Blommis order*

Snälla lilla Jullan, stanna kvar i Heloises fina mage ett tag till!

• ingenjörsbruden

Har vattnet gått så brukar man vilja ha ut barnet inom 48 h pga infektionsrisken.....så tyvärr så kommer nog Jullis snart......

*tänker massor med positiva tankar o skickar massor av positiv energi med expressfart till Panzer o Heloise*

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans