• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Daa

Heloise: KRAAAAM!
    Jobbigt att känna sådär. Jullan, kom igen! Nu har du vilat klart!

Jag har också muff-snor (det skrev jag kanske aldrig. Jag tänkte iaf göra det när du frågade först). Det är äckligt och klibbigt som tusan och jag har haft det ganska många veckor. Tänkte att det inte är någon fara så länge det inte börjar lukta.
    Men visst är det lite läskigt när saker börjar kännas annorlunda.

*kramar om Heloise igen*

Hoppas dagen blir bättre snart.

• Heloise

Daa skrev 2010-10-02 11:58:34 följande:
    Heloise: KRAAAAM!Jobbigt att känna sådär. Jullan, kom igen! Nu har du vilat klart!Jag har också muff-snor (det skrev jag kanske aldrig. Jag tänkte iaf göra det när du frågade först). Det är äckligt och klibbigt som tusan och jag har haft det ganska många veckor. Tänkte att det inte är någon fara så länge det inte börjar lukta. Men visst är det lite läskigt när saker börjar kännas annorlunda.*kramar om Heloise igen*Hoppas dagen blir bättre snart.

Jullan har fortfarande inte vilat klart, är liiiite orolig, men å andra sidan, jag skulle gladeligen ligga still och itne röra mig alls så det är ju itne konstigt att hon nappar, hon brås väl på sin mor

Dagen har blivit bättre, den blev bättre rätt omdelbart. Det är bara det att ajg är trött på att ha ont överallt och på att vara trött hela tiden. Jag känner mig sliten, utarbetad, lite håglös, jag hatar att känna så. jag är van att jobba på i full fart, inte oja mig som en 80årig kärring för varenda lyft och rörelse.

Vi shoppade 2 smurfpyjamaser och kappahls newbie byxor och body, samt 4 par ministrumpor. Sen åt vi lunch och jag gick till jobbet. Panzer kom förbi nyss med pussar, 2 nya dvdboxar( Solsidan och Entourage) och en stor härlig latte från prego, man kan inte ha en dålig dag med en så bra man vid sin sida Han är underbar och förlåten både hyllstöld och smidiga kommentarer om brästvårtor och hur jag ser ut som stra D eller P

• Heloise

Jaha nu ringde jag förlossningen och de vart väldigt oroliga, så nu är jag jävligt orolig. Måste åka in direkt efter jobbet, helst innan men det finns ingen som kan jobba så det får bli direkt efter vi stängt.

• Norrskensflamman
    Heloise skrev 2010-10-02 16:59:45 följande:
    Jaha nu ringde jag förlossningen och de vart väldigt oroliga, så nu är jag jävligt orolig. Måste åka in direkt efter jobbet, helst innan men det finns ingen som kan jobba så det får bli direkt efter vi stängt.
    ! Nämen neej, vad är det som händer?! Hoppas, hoppas att allt är okej och att Jullan bara tar igen sig lite grann. Heloise, hör av dig så fort du kan. KRAM!!!

• Norrskensflamman

Blomman; så skönt att du fått en bra jobbcoach som det klickar med. Så otroligt viktigt att man får "rätt" person på alla dessa instanser som AF, FK och allt vad det nu är.

Soldemor: Grattis, grattis till lägenheten Förstår att du längtar!

Heloise: Klart världens bästa Panzer ska ha en rejäl grill!

Daa: Ja det är klart att ni ska ha en bil som följer "temat" liksom. Om jag förstått det rätt så är det veteranbilar som gäller, typ gamla jänkare? Ascoolt tycker jag

Själv så tycker jag att en sån här bil vore värdig mig och tjejerna. Ska jag nu gå omkring i 10 cm klackar och minkpäls så kan jag ju inte åka omkring i en skitrostig gammal Golf från -93, eller hur?! 

www.bytbil.com/ViewImage.aspx&customer=bilforumorebro&path=XKK934-1000.jpg&type=full2

• Norrskensflamman

Igår var jag på Kinarestaurang med efterföljande Bowling och Bärskväll med 6 killar från jobbet. Det var hur trevligt som helst

Maken ansvarade för att laga middag, arrangera fredagsmys med barnen, natta dem samt att både skjutsa och hämta mig. Jag behövde bara fixa mig, äta, dricka, le, ringa när jag ville hem och dessutom gav han mig sitt kontokort och sa "Ha en trevlig kväll". SÅ ska det vara tycker jag

• Hvidbrud

Nä, nu blir jag också orolig. Det är säkert ingen fara men bra att du åket in. *kramar om*

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans