• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Aleta

Ingen fara, är inte lättskrämd!

Det är klart att det måste finnas lösningar! Heloise sa ju att det finns cykelsadlar med grop i. Det borde man kunna fixa på en hästsadel också om man verkligen vill hålla på med hästsport.

Själv är jag oftast för lat för att göra mer än ansa lite, men om det ska vara riktigt speciellt så är det brasilianskt som gäller. För min egen njutnings skull. Men det har väl inte hänt mer än så där fyra-fem gånger i världshistorien.

• Norrskensflamman

Tänkte på det, han som gjorde de där avgjutningarna (såg bara en snutt av programmet), modellerna måste ju ha varit helrakade eller??

• Aleta
    Norrskensflamman skrev 2010-09-24 19:55:02 följande:
    Gör du brasiliansk själv eller på salong? Vax?
    Första gången på salong, de andra gångerna själv med vax som är avsett för ändamålet. (Finns på Lindex.) Maken har hjälpt till någon gång annars har jag gjort det själv, fast det tar väldigt lång tid när jag gör det själv, för jag fegar hela tiden.

Ja, avgjutningarna, men det kanske inte behövdes. Det är ju inte jättemycket hår i mitten.
    Man skulle ställa ut sådant där mera, tror att jag såg en plansch en gång på en sexmässa. Den borde finnas på ungdomsmottagningar så att tjejer får se vilken variation det finns. Måste vara som fingeravtryck ungefär.

• Hvidbrud

Flamman: nä, vi är inte så lättskrämda här inte..! Det finns ju sånna cykelbyxor med en platta i men det kanske bara finns för män? Eller? Själv gör jag brazilian på salong. Tycker inte att mina armar är långa nog till att hålla på att joxa och böka där nere... (har inget med smidighet att göra alls, säkert!) till vardags kör jag 70-tals muff, men på sommare och till simhallen blir det det synliga som åker av och när jag vlir trött på att likna skogsmulle i dalen och jag har extra lust till cullingulliguliguligus, så bokar jag tid. ritsh! Då blir nervtrådarna ännu kännsligare....:-0

• Hvidbrud

Godmorgon! På väg till jobbet, första dag som the boss idag! Lite nervös, men jag är där i god tid för att förbereda listor och personal.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans