• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Heloise
    Soldemor skrev 2010-09-24 15:10:37 följande:
    Snart tänker den här tanten hålla fredag. Jag skall hämta maken i Sjöbo för vidare färd till Tomelilla. Där ligger en trevlig klädaffär där maken har lagt undan en kavaj jag skall få i födelsedagspresent. Sedan hem och stryka burklädslar och packa utställningsväska. I morgon typ 047.30 el så åker vi till  Karlshamn med tjejerna och utställning där. Solde är headhuntad - det finns inga fler långhåriga huskatter med, så hon kan gå till panel om hon sköter sig, dvs inte är sur och förnäm dam, utan söt och trevlig. Och sår i öronen lär vi ha, för hon kommer tala om för oss hela vägen upp och ner hur hemskt hon tyckter det är att åka bil, att vi genast borde vända hem igen och lämna henne, att hon faktiskt inte alls vill åka längre och hur hemskt det är att det lilla spräckliga möget är i samma bil som hon. Och allt detta sagt med hög och klar stämma - halv fem på morgonen. Ja, det var väl mitt egoinlägg det. Heloise: när  tänker ni åka till Köpenhamn? Passerar ni Malmö på något vis? Bor ju inte jättelångt därifrån!
    Om vi bestämmer oss för Köpenhamn så flyger vi Det var därför jag funderade på just Köpenhamn eftersom det var jättebilligt att flyga ifrån Arlanda. Och nära, bara knappt 1 timmes flyg.

Jag klarar inte av att åka så långt i bil, utan måste ju stanna för ryggont, kissning etc typ 1 ggr i timmen. 

Nu ska jag klä på mig och göra mig fin för vetrinären.

Tack för kramen Daa, och ta det lugnt nu med jobbandet, ta hand om dig och besarna!

Hoppas det inte är nå större fel på gamla tanten, och att den lilla bölden vid ögat bara är en vätskeböld som man kan punktera.

• Aleta

Trevlig resa Ninnis!

Heloise! Jag blir mållös, hur har han mage?

Lycka till på utställningen Soldemor.

Daa, vila ordentligt nu!

• dfk

Hej på er tjejer!! Vad kul att hitta alla samlade igen! Hoppas att allt är bra med er, jag har inte läst bakåt i tråden.

Ikväll ska jag o maken äta indiskt inne i Stockholm. Har ingen aning om vad som är gott, har aldrig provat förut, så det ska bli spännande!

Tittar ni på Idol? Jag har hängt med lite men inte så intensivt som förra säsongen.

Puss o kram på er alla!

• Soldemor

dfk skrev 2010-09-24 15:52:32 följande:
    Hej på er tjejer!! Vad kul att hitta alla samlade igen! Hoppas att allt är bra med er, jag har inte läst bakåt i tråden. Ikväll ska jag o maken äta indiskt inne i Stockholm. Har ingen aning om vad som är gott, har aldrig provat förut, så det ska bli spännande! Tittar ni på Idol? Jag har hängt med lite men inte så intensivt som förra säsongen. Puss o kram på er alla!

Drick guavajuice till maten, den gör att det inte känns så starkt!

• dfk

Ja jag kan tänka mig att det maten hettar!!! Tack för tipset!

• dfk

Kan tydligen inte formulera ordentliga meningar heller, hihi!!

• passionsblomman

dfk skrev 2010-09-24 15:52:32 följande:
    Hej på er tjejer!! Vad kul att hitta alla samlade igen! Hoppas att allt är bra med er, jag har inte läst bakåt i tråden. Ikväll ska jag o maken äta indiskt inne i Stockholm. Har ingen aning om vad som är gott, har aldrig provat förut, så det ska bli spännande! Tittar ni på Idol? Jag har hängt med lite men inte så intensivt som förra säsongen. Puss o kram på er alla!

Hej Dfk. Kul att se dig också. Fast du vet att du ramlat in i bebistråden va? inte tanttråden? Bara för att förvirra allt ytterligare så verkar tanttrådens flesta medlemmar hamnat här med tiden. men här får man ta ALLT gravidprat, ivf:kämpande och ÄL, ÄP; ET: VUL; KUB; NUPP och allt vad det nu är i förkortningsväg.

Ärligt talat minns jag inte ens om du brukat vara här även du, men det känns inte så.

Välkommmen hur som helst. Förresten kan du gott läsa lite bakåt, vi har haft en del intressanta utläggninga angåeende underliv, mufflor och annat viktig t de senaste dagarna!

• dfk

Hallå lilla blomman! Tack! Åh, då ska jag absolut läsa mig bakåt i tråden

Nä jag har inte hängt i den här tråden förut men jag saknar ju er i massor, så jag hakar på här. Tantträden "dödde" ju!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi fara iväg o äta massor av mumsig mat!

• dfk

Nä det går troll i allt jag skriver, Tanttråden menar jag.

• Aleta

dfk! Så bra, det finns ett tantparti här inne med fräcka blommiga handväskor. Jag värvar genast dig!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans